Inc Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 ta en tur innom verksted o.l og få dekkene ballansert. Har det samme problemet på min bil og det dekkene sin skyld. 8247467[/snapback] Hvis du har kast i dekkene får du ikke gjort noe med det, da må de kastes, men hvis du har kast i felgen, så er det bare å få bilen til avbalansering. 8248362[/snapback] du skal ha mye deformasjon i gummien skal den bli kondemnert. Felgen er det som regel ikke noe i veien med, men at gummien kan bli deformert skjer støtt og stadig. F.eks vel feil lagring av dekk eller du er uheldig å kjøre oppå en fortauskant e.l... Lenke til kommentar
Monna Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Har vært på verksted hos en hyggelig mann... Fikk vite at det var et eller annet med dekket, det bula ut eller noe sånt.... Forstod det slik at det var ikke noe farlig for bilen, men det var fare for punktering, så jeg måtte kjøre forsiktig. Satser på at det holder ut vintersesongen.... Men har hvining i servoen når jeg svinger til venstre når bilen står i ro. Er det farlig? Helvetes bil! :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Har vært på verksted hos en hyggelig mann... Fikk vite at det var et eller annet med dekket, det bula ut eller noe sånt.... Forstod det slik at det var ikke noe farlig for bilen, men det var fare for punktering, så jeg måtte kjøre forsiktig. Satser på at det holder ut vintersesongen.... Men har hvining i servoen når jeg svinger til venstre når bilen står i ro. Er det farlig? Helvetes bil! :!: 8249750[/snapback] Sjekk om det er lite servolje eller slak\slitt servoreim PS! Ikke lurt å stå i ro og svinge samtidig, det sliter voldsomt på styremekanismen Endret 27. mars 2007 av regga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå