fishlake Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hva med å sjekke Adobes sider: http://www.adobe.com/products/activation/ Du skal kunne bruke programmet i 30 dager uten aktivering, har du vært gjennom den perioden? Sjekk også at ikke brannmuren(e) din ikke hindrer kommunikasjon ved aktivering (prøv eventuelt å skru den av). 8223573[/snapback] Jeg vet at jeg kan bruke programmet i 30 dager, men tør nesten ikke å bruke det! Har jeg da sløst bort 7000 på noe som ikke funker? Kan noen da si eg hvordan jeg skal få tak i en, eventuelt kanskje gi meg en 8223692[/snapback] Det er det at jeg har en besteforelder som bor i amerika og han kjøpte programmet og stakk av gårde med kviteringen. Hvis jeg ikke har kvitering, hva jeg gjør jeg så? Det du sier henger ikke helt sammen. Photoshop CS2 koster ca. $600 hos Amazon.com. Det blir rundt 3.700. Om du bestilte det selv derfra og betalte frakt og moms ville det kostet deg ca. 5.000. Mine Adobe-programmer har hatt klisterlapp med serienummer festet til selve CD-coveret. Som andre allerede forsiktig har påpekt, virker din motvilje mot å kontakte Adobe mistenkelig. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvis produktet er lovlig kjøpt, ville jeg ha ringt Adobe straks og ordnet opp i dette. Burde ikke være noe stort problem dersom produktet ikke er pirat. Din slektning kan sikkert sende deg kvitteringen. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Så det går ikke an å finne en sånn på nettet? (Vet at jeg høres ut som en pirat) Å kontake Adobe er det siste jeg vil gjøre vis det er noen andre muligheter her! 8224238[/snapback] Alt finnes på nettet Lenke til kommentar
cycorax Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Så det går ikke an å finne en sånn på nettet? (Vet at jeg høres ut som en pirat) Å kontake Adobe er det siste jeg vil gjøre vis det er noen andre muligheter her! 8224238[/snapback] Alt finnes på nettet 8226003[/snapback] For det første: Er det kjøpt via nett, så har du eller den som gjorde det garantert både en kvittering, en kontoutskrift og ikke minst en ordrebekreftelse å kunne vise til :-D For det andre, har du originalembalasjen og platen(e) så er det a) en smal sak å dokumentere at du har en original utgave og b) lett å vise at klisterlappen med lisensen ikke er der.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Så det går ikke an å finne en sånn på nettet? (Vet at jeg høres ut som en pirat) Å kontake Adobe er det siste jeg vil gjøre vis det er noen andre muligheter her! 8224238[/snapback] Hvorfor er det å kontakte Adobe det siste du vil gjøre? Hvis programmet er kjøpt på lovlig måte ser jeg ingen grunn til å ikke kontakte Adobe. Er det noen som kan ordne opp i det, så er det vel akkurat Adobe? Ber om unnskyldning hvis jeg skulle ta feil, men når man kvier seg for å ta kontakt med Adobe er det som regel en grunn for det....og da er det som regel snakk om warez. Endret 24. mars 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå