johberg Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jaja, så har jeg kommet til det stadiet i livet igjen der jeg må ta et veivalg for hva jeg skal gjøre de neste 2-3 årene. Jeg har kommet til at jeg har 3 valg: 1. Fortsette min utdannelse og ta mastergrad. Jeg har nå Bachelor grad i visuell kommunikasjon som jeg tok i Australia for noen år tilbake. Jeg tenkte da på å fordype meg i interaksjonsdesign, siden jeg syns det virker veldig interessant. 2. Fortsette å søke jobber. Alt fra web-design til grafisk design 3. Starte et enkeltmannsforetak. Stå på som rakkern for å få det på gli. Før jeg begir meg på enten alternativ 2 eller 3 så tenkte jeg å finne ut hvilke muligheter det finnes av utdannelse før fristen går ut. Har leitet litt rundt på nettet for å finne noen som har anbefalt høyskoler eller universiteter både i inn- og ut-land, men uten treff. Er det noen på forumet her som har noen gode anbefalinger på skoler? Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 1. NTNU har en spennende master der du kan legge hovefokus på MMI, interaksjonsdesign og usability: http://www.studier.ntnu.no/rw_index_sprog....=MIT&type=HOVED Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 NTNU er vel det einaste fagmiljøet som fagleg tyngde når det gjeld interaksjonsdesign. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå