Xlian Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Hej, lurte på hvordan jeg kunne påne bororen min sitt cd-rom mens jeg sitter på min pc, har lest dette et eller annet sted för. Endret 23. mars 2007 av Xlian Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vel du kan dele den som alle andre "mapper", men du kan ikke brenne en cd f.eks. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hej, lurte på hvordan jeg kunne påne bororen min sitt cd-rom mens jeg sitter på min pc, har lest dette et eller annet sted för. 8221037[/snapback] Du må isåfall installere en eller annen trojan på maskinen hans. Dessuten blir alle trojaner detektert av antivirusen. Husker at jeg lekte mye med Netbus da jeg var yngre. Men nå synes jeg bare det er fjortis. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 før husker jeg du kune faktisk bare share(dele) cd'romen og map den opp som et : på din egen pc og høyre klikk på den i mindatamaskin og velge "open tray" så opper den ut, husker det funka på win98. veit ikke om det funker med winxp NB: netbus er ikke veldig bra og bruke siden det installer automatisk en vei inn, selv om du setter password så er det veier rundt den password biten Lenke til kommentar
Xlian Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Takk for alle svar, fant ut att men ikke kan dele cd-rommet(tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå