elektroboy Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Nå har det seg sånn at jeg gikk over fra Mac til Pc. Skulle gjerne hatt en ny Mac istedenfor. Men men. Merke er Asus. Og jeg får ikke camera til å virke på msn. Jeg trykker på det, så kommer det opp hvilket camera jeg skal velge. 2 muligheter. Og enten jeg tar første eller andre, så står det at windows live må lukkes. Så hva er det som er feil? Endret 23. mars 2007 av elektroboy Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Ingen som har peil på det? Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Bump, har ikke sett noe mer på det. Er vel noen her som har noen forslag! Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Du kan fortelle hvilke to muligheter du får. Hvilken modell er det? Og funker det ellers? Endret 15. april 2007 av vhordnes Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Vis det er en som inviterer meg på msn, så kommer det opp følgende: Windows Live Messenger har sluttet å virke. Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed vis vis en løsning er tilgjenglig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå