Gå til innhold

Ghost recon til xbox, skal jeg kjøpe det?

dennis88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ghost Recon er bra det.. Men personlig likte jeg det bedre på PC (det har vært tilgjengelig på PC i 1-2 år nå).

Men hvis du ikke har spillt det tidligere, så er det virkelig anbefalt. Likte du Splinter Cell, så vil du sikkert like Ghost Recon. Det er ganske lignende spill, forutom at Ghost Recon har et mye mye mer åpent omeråde en kan bevege seg på, samt at en har komplette teams som en selv kontrollerer, og at spillet ikke handler om og snike seg mest mulig fram på fienden.

Lenke til kommentar

http://xbox.ign.com/articles/377/377303p1.html

Presentation

There's a pretty cool intro, and the mission briefings are cool, but everything else is just...eh. 7.0

Graphics

What happened here. Just plain bad. Good thing the game still plays great! 6.0

Sound

There may not be much, but what is there is fantastic. You never really miss the in-level music. 8.0

Gameplay

Great, realistic action makes you feel like your life is at stake. Could've used a little more strategy though. 8.0

Lasting Appeal

Online play extends the game's stay indefinitely. Plus there's split-screen, link play, and a bunch of single player tasks to complete. 10.0

OVERALL SCORE (not an average) 8.8

[ Denne Melding var redigert av: djorgen på 2002-12-13 14:46 ]

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har nå kjøpt spillet, og jeg er kjempe fornøyd!

Jeg skjønner ikke hvorfor spillet fikk bare 6.0 på graphics, for grafikken er bra! Og personene er meget bra laget!

Uansett, jeg har spilt ferdig første mission, som jeg brukte ca. en time på, kanskje mer..(det er 50 mission totalt...)

Men når jeg ble ferdig med mission'et, var det noen på laget som var skadet..Det jeg lurer på er om de alltid vil være skadet til jeg blir ferdig med spillet?

De personene som ble skadet var veldig gode, og to av de skadde var snipere som er veldig kjekke å ha :smile:

Er det noen mulighet å få de til å bli "uskadde" igjen?

Og hva skjer hvis noen dør?

Vil de være dø for alltid?

Håper noen som vet gidder å svare, for dette lurer jeg fælt på.. :smile:

Takk

-Dennis

Lenke til kommentar

Jeg leste det i testen av ign.com

Dessuten står det at jeg har gjort 1/50 tasks i spillet... :smile:

Spillet er stort..... lol

Og når du er ferdig med singleplayer er det bare å hive seg løs på online spilling, enten om det skulle være via gamespy arcade, xbconnect, eller xbox LIVE :smile:

Jeg vil anbefale spillet til alle, det er topp!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Andre some har problemer med lagging når det er nærkamå i 2player? en venn av meg sa at det var på online, men jeg merket at det også er på 2player også :cry: ...andre som har merket dette ???

håper det kommer noe som vil fikse dette....Ghost Recon er drit fett 2player!!!!! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...