dennis88 Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 les overskriften.. er spillet bra? bør jeg kjøpe det? har hørt at det er veldig bra online, men er det bra i singleplayer? -Dennis Lenke til kommentar
bidz Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Ghost Recon er bra det.. Men personlig likte jeg det bedre på PC (det har vært tilgjengelig på PC i 1-2 år nå). Men hvis du ikke har spillt det tidligere, så er det virkelig anbefalt. Likte du Splinter Cell, så vil du sikkert like Ghost Recon. Det er ganske lignende spill, forutom at Ghost Recon har et mye mye mer åpent omeråde en kan bevege seg på, samt at en har komplette teams som en selv kontrollerer, og at spillet ikke handler om og snike seg mest mulig fram på fienden. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg har spillet ghost (og exp'ene) siden det kom ut, og må si jeg er overrasket over xbox versjonen. Spillet var faktisk mye mer levende på xbox, det var utrolig nok mer spennende på xbox. Mitt tips: løp og kjøp Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 http://xbox.ign.com/articles/377/377303p1.html Presentation There's a pretty cool intro, and the mission briefings are cool, but everything else is just...eh. 7.0 Graphics What happened here. Just plain bad. Good thing the game still plays great! 6.0 Sound There may not be much, but what is there is fantastic. You never really miss the in-level music. 8.0 Gameplay Great, realistic action makes you feel like your life is at stake. Could've used a little more strategy though. 8.0 Lasting Appeal Online play extends the game's stay indefinitely. Plus there's split-screen, link play, and a bunch of single player tasks to complete. 10.0 OVERALL SCORE (not an average) 8.8 [ Denne Melding var redigert av: djorgen på 2002-12-13 14:46 ] Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Hei! Jeg har nå kjøpt spillet, og jeg er kjempe fornøyd! Jeg skjønner ikke hvorfor spillet fikk bare 6.0 på graphics, for grafikken er bra! Og personene er meget bra laget! Uansett, jeg har spilt ferdig første mission, som jeg brukte ca. en time på, kanskje mer..(det er 50 mission totalt...) Men når jeg ble ferdig med mission'et, var det noen på laget som var skadet..Det jeg lurer på er om de alltid vil være skadet til jeg blir ferdig med spillet? De personene som ble skadet var veldig gode, og to av de skadde var snipere som er veldig kjekke å ha :smile: Er det noen mulighet å få de til å bli "uskadde" igjen? Og hva skjer hvis noen dør? Vil de være dø for alltid? Håper noen som vet gidder å svare, for dette lurer jeg fælt på.. :smile: Takk -Dennis Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hæææ? 50 mission? hvor står det? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg leste det i testen av ign.com Dessuten står det at jeg har gjort 1/50 tasks i spillet... :smile: Spillet er stort..... lol Og når du er ferdig med singleplayer er det bare å hive seg løs på online spilling, enten om det skulle være via gamespy arcade, xbconnect, eller xbox LIVE :smile: Jeg vil anbefale spillet til alle, det er topp! Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 desverre må jeg skuffe deg, det er bare 15 missions....Men det er online brett også. jeg trodde også det var 50 missions, ble litt skuffet da jeg fant ut at det bare var 15...men det er et GLIMRENDE spill, gled deg til du kommer lenger :wink: Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Stemmer, 15 mission, først ble det sagt at xbox versjonen skulle inneholde begge mission pakkene, samt en ekstra som skulle være "xbox only", men fikk vi det? NEEI! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det er jo noe ekstra ting på Ghost Recon da, du får jo med multiplayer mapsa fra desert..ett eller annet... Så kan man sikkert laste ned flere maps når LIVE kommer Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Andre some har problemer med lagging når det er nærkamå i 2player? en venn av meg sa at det var på online, men jeg merket at det også er på 2player også ...andre som har merket dette ??? håper det kommer noe som vil fikse dette....Ghost Recon er drit fett 2player!!!!! Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Vent til Rainbow six: Raven shield kommer. Dette blir bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå