b-real Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 http://www.b-real.net/div/Avril_Lavigne_-_...-_Chop_Suey.mp3 fan det derre var dårlig. :rdown: Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Sånt gjør meg forbanna... Sånne folk skulle vært skutt! Dårlig lyd var det og... Og artistene klager på at vi ikke får kopiere sanger! :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Sikkert like ræva som topicen din... er "mes" blitt no ord også nå da :???: Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 FY skitt SÅ P A T E T I S K!!!!! det er det VÆRSTE pisset jeg har noen sinne hørt! HVA I HELVETTE?? Den sangen var jo skittmeg FET!! og nå er den ØDELAGT! F@en for ei h0re! Lenke til kommentar
Odden Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 dårlig, men det er fremdeles ikke dama.... er det mars eller april ho spiller på rockefeller? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 varmere strøk down under så bidige dårlig. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Den skitts dritten [ Denne Melding var redigert av: EnD.R.E. på 2002-12-15 19:52 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Høres ikke ut som hu .. desuten så er sangen Ræva uansett så .. høres ut som en 12år gammel gutt ... LAMe sang og LAME Fake... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Æsj og fysj, en ting er at sangen suger, men den imaget hun går for er så forbanna teit("I'm a rebel girl who don't care about what others think about me" osv)Klisje. Sangens tekst suger i særklasse og den fikk det ultimate møkka-musikk stempelet av meg da min gode listpop venn som har en musikksmak som sitter langt opp i stompen setter den på i bilen og sier: "Nei, denne rokken din er så kjip, her er noe bra musikk" Jeg skal nå begynne å ransake ham for skjulte cder før han får komme inn i bilen min. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Avril har ett par fengende låter. Det er vanskelig for meg å innrømme det, men det er tross alt sannheten :sad: Men den SOAD covern er blasfemi! Jeg blir fysisk uvell av den!UGH! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Vell de fenger litt ja... De er BTW mye bedre en Las Ketchup så vi kan ikke klage. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: CFD skrev (2002-12-20 11:00):Vell de fenger litt ja...De er BTW mye bedre en Las Ketchup så vi kan ikke klage. Altså, britney spears er jo bedre enn ketsjup sangen. Ketsjup sangen burde vært forbudt ved lov. UGH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå