AlecTBM Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har akkurat innstalert kubuntu egdy på HELE 80GB hardisken min Nå har jeg ingen problemer lenger, men jeg ønsker å kunne ha firefox 2.0 og ikke 1.5 Før så brukte jeg firefox 2.0 men da ble de meste fucka opp fordi jeg innstalerte det ikke orntlig. noen som har pakkeliste til dette eller kan guide meg gjennom innstalasjonen med tar.gz fil? takker Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Har ikke svar - bare et spørsmål; Ubuntu Edgy har jo FF 2 i seg, mener du at Kubuntu edgy bare har FF 1.5? Edit: Det er vel bare Ubuntu som bruker FF som ferdig installert nettleser, mens Kubuntu bruker sin egen. Men mener du vil finne FF 2.0 i pakkebehandleren. Merk ellers at du bør bruke aptitude og ikke apt-get. Endret 23. mars 2007 av Govassa Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) ff var ikke innstalert på dapper versjonen jeg hadde før så var 1.5 innstalert 2.0 er ikke i pakkelista, kun 1.5 trur jeg da. kan sjekke en gang til EDIT: huff, nå føler jeg meg dum De har jo oppdatert pakke lista Endret 23. mars 2007 av AlecTBM Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Ubuntu og KUbuntu bruker samme pakkebrønner. Altså samme versjon av Firefox. sudo aptitude install firefox Edit: Ser du fant ut det. Ikke noe å være flau over. Endret 23. mars 2007 av HavarN Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 hehe tenkte ikke helt at de kunne ha oppdatert siden sist men jeg får meg en laaaaang kveld forran meg. må innstalere masse ting Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Her har du hva jeg pleier å installere på en nyinstallert ubuntu: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor democracyplayer nvu amaya konquest ksudoku gnomermind gnome-commander amsn gftp kdict ekiga konqueror ktorrent xchat-gnome wireshark mozilla-thunderbird gnomebaker k3b libk3b2-mp3 kiso mplayer mplayer-doc mozilla-mplayer realplay gparted gnome-ppp bum p7zip-full eqonomize blender scribus dia-gnome kino kinoplus inkscape build-essential checkinstall network-manager network-manager-gnome network-manager-pptp mono mono-gmcs mono-gac mono-utils monodevelop opera libdvdcss2 w32codecs sun-java5-jdk sun-java5-jre unrar Du kan lagre listen i en fil, feks. pakker og sørge for at alle pakkene står på samme linje og bruke den slik: sudo aptitude install $(cat pakker) Men noen av de pakkene krever PLF brønner: http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu_Edgy#Ho...ra_repositories Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 trenger ikke alt det der har snart det jeg trenger men jeg skal nå oppgradere 138 pakker på min 150kbps linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå