badmuslim Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tamron har lansert flere nye linser, denne 18-250mm må jo være super til å ta med på ferie...? Er det noen som vet noe om denne linsa? Den ligger ikke inne på prisguide.no - Jeg skal til Latvia en tur i Mai, dette er vel en glimrende linse å ta med sammen med canon 400d? Latvia(skal innom Riga) er vel ikke noe billigere på objektiver enn her i Norge? japan photo selger denne linsa til 4000,- Et review på den Press release ifra Tamron Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg prøvde 18-200mm til tamron, hadde ikke ville hatt den hvertfall, uskarpe bilder ! Generellt sett er linser som dekker et stort område dårligere enn de som dekker et kort, enkelt og greit. Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 "alt i ett er fett" spør du meg... Produktet selges jo til 4k, jeg regner med det er verdt pengene?! Jeg vurderer jo også 18-200 linsene til Sigma og Tamron. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Om den er verdt pengene er det bare du som kan avgjøre. Selv har jeg Nikkor 18-200mm f/3,5-5,6 VR og jeg ville ikke ha valgt et objektiv med dårligere lysstyrke og som ikke har noen form for bildestabilisering. Greit nok i godt dagslys, men det skal ikke særlig skumring til før det blir veldig lang lukkertid selv med VR. Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Dette var i alle fall to svært positive user reviews: http://www.fredmiranda.com/reviews/showpro...7&cat=43&page=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå