Gå til innhold

Forbruker.no: Rå spillmaskin (PS3)

kagaku

Anbefalte innlegg

Hvor kaller jeg deg fanboy ? Slutt og putt ord i munnen på meg.

Har jeg noen steder i mitt innlegg kalt deg fanboy? Ser du det noen steder? Les, så post.

Les, så post, i den rekkefølgen.

8220663[/snapback]

Kall meg Fanboy?

Har hatt alle så mange konsoller opp igjennom tidene at jeg er mer enn 100% nøytral, men når det kommer sånne som deg og sprer så mye dritt om alt annet enn en konsoll og ikke klarer å se noe annet i den konsollen enn gull, da blir jeg irritert.

Hva er dette for noe da? Bare dårlig norsk ? Du skulle kanskje droppet spørsmålstegnet da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er dette for noe da? Bare dårlig norsk ? Du skulle kanskje droppet spørsmålstegnet da.

Det "Kall meg Fanboy? Var ikke rettet mot deg, men mot de som prøver å kalle meg det!

Haha, du klarer ikke si noe annet enn å hakke ned på rettskrivninga mi?

Der mista du den lille respekten jeg hadde for deg.

Slutt og sleng dritt og spydige kommentarer, så vil det gå deg vel på forumet.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Haha, du klarer ikke si noe annet enn å hakke ned på rettskrivninga mi?

Der mista du den lille respekten jeg hadde for deg.

Slutt og sleng dritt og spydige kommentarer, så vil det gå deg vel på forumet.

8220708[/snapback]

Poenget var at det ikke var mulig å tolke det noen annen vei enn at du sa jeg kalte deg fanboy.

Ikke min feil at du gjør deg dårlig forstått hvis det ikke var meningen.

Lenke til kommentar

Hæ? Hadde med meg 360 til en Wii entusiast som er EKSTREMT kritisk til støy. "Åja, var ikke det værre?" Sa han. Har personlig aldri lagt merke til noe støy. Angående kontrolleren... Du siterer en anmelder som sier at han holder knapp på ps3 sin... Forumet her er desverre for lite om man skal sitere de 97% av anmeldere verden over som hedrer 360 sin, og stiller spørsmålstegn til ps3 sin. Må gjøre skikkelig research neste gang, og ikke legge det frem som at "ekspertene mener ps3 sin er hakket bedre". Dette ble for subjektivt og absolutt ikke grunnlag for diskusjon.

Lenke til kommentar
De som har skrevet den artikkelen har vel aldri lagt skjul på at de er PSfanboys. Så akkurat den omtalen veier fjær i mine øyne.

8220690[/snapback]

Korrekt

8220706[/snapback]

Så dere påstår at forbruker.no. og norges kanskje mest anerkjente spill journalist i Tore Sand for å være playstation fanboys ? Er ikke dette rimelig drøyt ? Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Ikke min feil at du gjør deg dårlig forstått hvis det ikke var meningen.

Igjen, bare slutt med dritt-slenginga og spydighetene dine, så skal jeg starte å renspikke innlegge mine? OK?

8220744[/snapback]

Fra mitt ståsted er det du som slenger dritt. I en annen tråd kalte du meg dum bl.a.

Endret av kagaku
Lenke til kommentar
Fra mitt ståsted er det du som slenger dritt. I en annen tråd klate du meg dum bl.a

Begynn å grin, eller gå tilbake og se på måten jeg skrev det.

Føler du deg truffet av det jeg skrev etter å ha lest det en gang, til... vel, May god help you.

Fra og med nå gidder jeg ikke dette lenger.

Lenke til kommentar
Fra mitt ståsted er det du som slenger dritt. I en annen tråd klate du meg dum bl.a

Begynn å grin, eller gå tilbake og se på måten jeg skrev det.

Føler du deg truffet av det jeg skrev etter å ha lest det en gang, til... vel, May god help you.

Fra og med nå gidder jeg ikke dette lenger.

8220757[/snapback]

Guden din kan du holde for deg selv. Ikke prakk på meg religiøst svada.

Lenke til kommentar
De som har skrevet den artikkelen har vel aldri lagt skjul på at de er PSfanboys. Så akkurat den omtalen veier fjær i mine øyne.

8220690[/snapback]

Korrekt

8220706[/snapback]

Så dere påstår at forbruker.no. og norges kanskje mest anerkjente spill journalist i Tore Sand for å være playstation fanboys ? Er ikke dette rimelig drøyt ? Helt utrolig.

8220745[/snapback]

For å være helt ærlig har jeg aldri hørt om Tore Strand før.

Etter å ha skumlest gjennom artikkelen sitter jeg igjen med mer respekt for Snorre Bryne, Rune Fjeld Olsen og Frode Haugen som faktisk holder seg for gode til å peke ut en vinner så tidlig i denne konsollgenerasjonen.

Lenke til kommentar
Folkens....se måten han legger frem ting på,måten han skriver ting på. Dette er nødt til å vere the return of Fedorov,Staal og resten av det russiske is hockey laget eller ka faen det var.

8220792[/snapback]

Utvilsomt, det er vel ikke akkurat en tilfeldighet at han registrerte seg på det tidspunktet han gjorde...

Lenke til kommentar

Ikke F om jeg betaler 6000 kroner for en mer stillegående spillkonsoll, jeg spiller som regel ikke med 'mute' på, så jeg merker ikke bråket som 'alle' klager over.

DVD-rommen lager selfølgelig vibrasjoner, derfor er det greit med et stødig bord, kanskje en støydempings-matte?

Sixxaxis? Den er ikke bra etter min mening, veier ingenting, har ingen vibrering, og jeg liker ikke ergonomien, gleder meg til den nye versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...