Gå til innhold

Ace Combat ser bare helt fantastisk ut!

kagaku

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Venter heller på den ganske sikkert forbedrede PS3 versjonen.

Dette blir nok en ny Ridge Racer 6 situasjon. Altså at Ace Combat 7 kommer ut på PS3 litt senere og har mye nytt stoff også. Akkurat som Ridge Racer 7 på PS3.

8220491[/snapback]

Der klarte jeg ikke holde meg lenger. Trykket på rapporter knappen

Lenke til kommentar
RR7 kan ha så høy oppløsning det bare vil, men uten detaljer mellom pixlene får du heller ikke noe deiligere grafikk.

8220824[/snapback]

Igjen: RR7 har mye mer baner osv enn RR6. Det er grunnen til at jeg heller vil vente på PS3 versjonen. Det vil sikkert skje med dette spillet også.

Lenke til kommentar
RR7 kan ha så høy oppløsning det bare vil, men uten detaljer mellom pixlene får du heller ikke noe deiligere grafikk.

8220824[/snapback]

Igjen: RR7 har mye mer baner osv enn RR6. Det er grunnen til at jeg heller vil vente på PS3 versjonen. Det vil sikkert skje med dette spillet også.

8221007[/snapback]

Jeg lurer bare fælt på hvorfor det skulle skje, og hva som egentlig er vitsen med å dra inn PS3 her.

Lenke til kommentar

8220824[/snapback]

8221007[/snapback]

Det er ikke bekreftet dette spillet kommer til PS3, så inntil da er det liten vits å diskutere mer om den saken

Troll ute troll inne snart troll borte

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
QUOTE(kagaku @ 23/03-2007 : 16:48)

Venter heller på den ganske sikkert forbedrede PS3 versjonen.

Dette blir nok en ny Ridge Racer 6 situasjon. Altså at Ace Combat 7 kommer ut på PS3 litt senere og har mye nytt stoff også. Akkurat som Ridge Racer 7 på PS3.

Er det mulig ? Kan du finne meg noen anmeldelse som sier at RR6 ser bedre ut enn RR7 ? De ser nærmest identiske ut fordi de er så godt som det samme spillet og RR7 kjører i 1080p mot RR6's 720p.

Her

Her

Og her

Les dette og hold kjeft.

edit: fiksa litt på quotinga

Endret av Nvidia89
Lenke til kommentar

Flott å se diskusjonen holder seg "ontopic" og at folk som ser den er "ontopic" forsetter å holder den "ontopic"

"Offtopic": Spillet så utrolig flott ut. Men som andre nevner så blir det nok litt for arcade aktig til at det slår igjennom her i huset. Gleder meg uansett til å se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...