Gå til innhold

hvilken DVDbrenner?

eUnaas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er egentlig lite forskjell mellom formatene dvd-r og dvd+r.

og begge to er like kompatible med stasjonære dvd-spillere. de funker på 80%-90% av alle spillere på markedet.

jeg har i hvert fall nettopp kjøpt meg en Pioneer 105 4x DVD-R brenner. Funker kjempefint. tror ikke du kommer til å angre på det hvis du kjøper en sånn.

har lest at den sony dvd-r/+r brenneren har problemer med en god del billige brennbare dvd-plater

Alle brennere på Macintosh maskiner bruker også DVD-R, så ut ifra det så kan jeg tenke meg at dvd-r er mest utbredt...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-13 15:06, skrev Reggie Regis:

"Sony DVD-brenner IDE (DRU500A) Støtter alle formatene + og -, men ikke DVD-ROM men det er det jo ikke så mange som har dah"

Mener du DVD-RAM ?

Seffer'n Reggie! Gikk litt fort da jeg defragmenterte hjernen min sist, men nå er den feilen rettet opp :grin: Mente DVD-RAM ja...

For å se hvilke formater de forskjellige DVD spillerne takler ta en titt på : http://www.vcdhelp.com/dvdplayers

Ha en suveren helg alle sammen!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-13 14:56, skrev tHaZ:

har lest at den sony dvd-r/+r brenneren har problemer med en god del billige brennbare dvd-plater

Joda. Men dette har Sony fikset selv med en ny firmware.

Så jeg vil også anbefale deg å kjøpe Sony DRU500A hvis du har pengene til det. Hvis ikke så får du ta en Pioneer DVR105 eller Pioneer AVR105. Husker ikke navnet helt. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...