eUnaas Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 jeg blir veldig forviret over alle DVD formatene... jeg skal nå kjøpe en DVD-brenner... hva bøær jeg velge? ulpemer-fordeler? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Sony DVD-brenner IDE (DRU500A) Støtter alle formatene + og -, men ikke DVD-ROM men det er det jo ikke så mange som har dah Lykke til med hjemmebrenningen!! Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 det er egentlig lite forskjell mellom formatene dvd-r og dvd+r. og begge to er like kompatible med stasjonære dvd-spillere. de funker på 80%-90% av alle spillere på markedet. jeg har i hvert fall nettopp kjøpt meg en Pioneer 105 4x DVD-R brenner. Funker kjempefint. tror ikke du kommer til å angre på det hvis du kjøper en sånn. har lest at den sony dvd-r/+r brenneren har problemer med en god del billige brennbare dvd-plater Alle brennere på Macintosh maskiner bruker også DVD-R, så ut ifra det så kan jeg tenke meg at dvd-r er mest utbredt... Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 "Sony DVD-brenner IDE (DRU500A) Støtter alle formatene + og -, men ikke DVD-ROM men det er det jo ikke så mange som har dah" Mener du DVD-RAM ? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 15:06, skrev Reggie Regis:"Sony DVD-brenner IDE (DRU500A) Støtter alle formatene + og -, men ikke DVD-ROM men det er det jo ikke så mange som har dah"Mener du DVD-RAM ? Seffer'n Reggie! Gikk litt fort da jeg defragmenterte hjernen min sist, men nå er den feilen rettet opp Mente DVD-RAM ja... For å se hvilke formater de forskjellige DVD spillerne takler ta en titt på : http://www.vcdhelp.com/dvdplayers Ha en suveren helg alle sammen!! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 14:56, skrev tHaZ:har lest at den sony dvd-r/+r brenneren har problemer med en god del billige brennbare dvd-plater Joda. Men dette har Sony fikset selv med en ny firmware. Så jeg vil også anbefale deg å kjøpe Sony DRU500A hvis du har pengene til det. Hvis ikke så får du ta en Pioneer DVR105 eller Pioneer AVR105. Husker ikke navnet helt. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå