Gordion Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Som dere vet så har NGT fått ny prisliste, der nesten alle abonnementene har full opplastningshastighet. Men jeg har enda ikke hørt noe om hva som vil skje med nåværende kunder, vil de bli flyttet over til de nye abonnementene/prislisten? Sendte en mail til NGT om akkurat dette, synes det er rart at de ikke har gitt beskjed om hva som kommer til å skje. Hvis ting går som det går så tror jeg NGT behandler nye kunder mye bedre enn sine nåværende, og at det bare er nye kunder som får de nye abonnementene (evt. kan nåværende oppgradere sitt abonnement). Så jeg kommer til å poste svar jeg får fra NGT her. Noen som har hørt noe fra NGT angående dette? Evt. fått de nye hastigheten? Endret 23. mars 2007 av Gordion Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Tok en kjapp telnet. Har ikke fått mer på opplinja, men har 4,5Mb nå Edit: Hehe, mulig det. Hadde 3,5Mb før Endret 23. mars 2007 av Zuluzion Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Tok en sjapp telnet. Har ikke fått mer på opplinja, men har 4,5Mb nå 8220203[/snapback] Du har altså fått forigje oppgradering ;P ? Edit: Da så Sjekket linja mi nå, den er syncet til 4500/576 -> som gir 3200/450. Håper jeg blir satt over til 3000/1000. Endret 23. mars 2007 av Gordion Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Gamle kunder vil beholde sine vilkår i følge avtalen som er gjort med oss. Dette av flere grunner. Der den viktigste er oppsigelsestid. Ved å gå over til et av våre nye abonnementer så får man ny oppsigelsestid. (den nåværende for deg er 6 uker) og nye oppsigelstid er 3 måneder. Link til nye vilkår: http://www.nextgentel.no/ressurser/vilkaar...-2007-03-07.pdf På grunn av vilkårs endringer så kan vi ikke bare overføre dere til dette uten at dere selv vedtar våre nye vilkår. Så kundene selv må iverksette en endring, og da bli informert om hva dette innebærer. Vi kan endre deg over til Mega 3000 dersom du ønsker dette, men det vil da komme et produktendringsgebyr på 299,- med mindre abonnementet du endrer til har dyrere månedspris. Da ettergir vi dette gebyret siden du vil betale mer i måneden for tjenesten. Håper dette gir deg svar på dine spørsmål! Litt dårlig, men... Cool koster 348 måneden Mega 3000 koster 349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå