torslo Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 post bilde...morro å se andre sine samlinger.....oppgi også litt info....som antall. hvilke serier osv Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Her er da det meste av min samling: Fullmetal Alchemist vol. 1, 6 og 10. Alle med LE Tin boks og OST. Fullmetal Alchemist filmen, LE. Ghost in the Shell filmen, SE. GitS SAC vol. 1-3 FLCL vol.3 med boks Alle Last Exile dvdene med boks (kjøpt brukt så eg fekk ikkje med figuren, bare korta). Rahxephon vol. 1-4 + film og boks (fekk heie greia for 60kr på ebay ) Full Metal Panic vol. 1 med boks Neon Genesis Evangelion vol. 1-4 Cowboy Bebop vol. 1-3, Remix utgaven. Hellsing Ultimate OVA 1 LE (figuren som fulgte med står oppå DB bøkene) Final Fantasy Advent Children (einaste Animeen eg har som er R2) Det meste er kjøpt på Ebay. Starta å kjøpe i fjor, rundt mai om eg ikkje hugsa feil. Har og: Family Guy sesong 1-4 Futurama sesong 1-4 Edit: Bildet funka ikkje... Endret 23. mars 2007 av dotGif88 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 gidder ikke legge ut et bilde av hd'en min , regner med at alle her vet hvordan en sånn ser ut Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Tegneseriesamling regner jeg med betyr tegneserier, og ikke animeserier på dvd? Har flere hyller og skap med tegneserier her, men har ikke mulighet til å ta noen bilder nå. Endret 25. mars 2007 av Pug Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 gidder ikke legge ut et bilde av hd'en min , regner med at alle her vet hvordan en sånn ser ut 8236676[/snapback] Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Her er min samling. Litt av hvert her Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 27. mars 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå