Cheese Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei, jeg er ute etter å kjøpe meg en replica klokke... Trolig Breitling, IWC eller Jaeger leCoultre. Har sett litt rundt, og funnet noen netbutikker som har det jeg leter etter, men jeg vet jo aldri hvordan kvaliteten er... En kompis av meg har en replica IWC klokke som ble sjekket av faren hans som driver en klokkebutikk, serienummeret stemte og alt var helt 100% likt. Med andre ord en 100% perfekt kopi. Dette er hva jeg er ute etter. Kvalitet står selfølgelig øverst. Noen som har handlet replica klokker på nettet før? Trenger erfaringer og meninger om de forskjellige nettsidene. Lenke til kommentar
bebox Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei, jeg er ute etter å kjøpe meg en replica klokke... Trolig Breitling, IWC eller Jaeger leCoultre. Har sett litt rundt, og funnet noen netbutikker som har det jeg leter etter, men jeg vet jo aldri hvordan kvaliteten er... En kompis av meg har en replica IWC klokke som ble sjekket av faren hans som driver en klokkebutikk, serienummeret stemte og alt var helt 100% likt. Med andre ord en 100% perfekt kopi. Dette er hva jeg er ute etter. Kvalitet står selfølgelig øverst. Noen som har handlet replica klokker på nettet før? Trenger erfaringer og meninger om de forskjellige nettsidene. Er på leting etter det samme! Har du kommet over noen sider som selger fine saker? Lenke til kommentar
lillesky Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Min samboer hadde en Rolex, som ble fort ødelagt. Han har et veldig fysisk yrke, kan være derfor. Men ellers så var klokka veldig pen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå