Thammer Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har hatt en Chevy van inne hos Bergheim for nedregistrering med diverse modifiseringer.(fra over 3,5 tonn, til under 3,5 tonn totalvekt). Greit nok det... For å gjøre historien kort, kan jeg si att bilen har vært ut og inn av verksted p.g.a. venting på deler som ikke var på lager(forståelig nok), feilmontering, så igjen venting på deler som var feilbestillt, inn på verksted igjen...altså! Dette dreier som om venting og atter venting på att de skal bli ferdig, og få den berømmelige fingeren ut av r***! Jobben er gjort, men det tok nesten 8 uker...!? Jeg venter fortsatt. Nå på vognkortet!! Jeg våger å kalle enkelte i Bergheim systemet for inkompetente, dette skal f*** ikke gå ann!! Vi er nå i slutten av mars, noen mnd siden desember...skal dette egentlig være mulig å akseptere fra et verksted? Det kosta tross alt en del kroner å få jobben gjort, og ikke minst så er det svindyrt å kjøre gjennom bomringene med et vognkort der det står att bilen er en buss!! Noen som har noen meninger om dette her? Takker for innspill. Lenke til kommentar
Thammer Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Ingen kommentar...feilposta...nei, da hadde jeg vel hørt det! Nei det er vel så att alle fornøyde med sine verksted...bra for dere Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Om det er kun vognkort du venter på, kan du hente midlertidig sådan på Biltilsynet (forbeholdt om at bilen faktisk er nedklassa nå). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå