Jørnan Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har et stort problem nå. Når jeg setter minnekortet i mobiltelefonen så kommer feilmeldingen "Skadet minne (D:)" opp og jeg får ikke brukt minnekortet. Jeg får heller ikke formatert det på mobiltelefonen. Når jeg setter det i minnekortleseren på PC-en, får jeg beskjed om at minnekortet må formateres. Jeg velger OK og formaterer det. Men etter at det er formatert, kommer det en feilmelding som sier at minnekortet ikke kunne formateres. Jeg har prøvd å formatere med den vanlige formateringsgreia (høyreklikk på minnekortet og "Formater...") og Diskmanager. Ingen av dem fungerer. Jeg har også prøvd å formatere til både FAT og FAT32 filformat uten hell. I diskmanager står det att minnekortet er på 3,87 GB mens det står 0 byte i utforskeren. Minnekortet bruker filsystemet RAW, men jeg får ikke formatert til dette formatet eller hva jeg skal kalle det. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Det er ganske frustrerende å ikke kunne bruke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå