bajazz Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Dette er sikkert et enkelt og egentlig litt lame spørsmål. Men jeg har faktisk ikke greid å lete meg fram til løsningen. Jeg kjører Red Hat 8.0 og KDE 3.1. Når man kopierer en URL ved å dra musa over adressen, f.eks. når det postes en adresse på en IRC-kanal og man merker av denne, popper det opp noe som har overskriften "Web-URL". Da kan jeg velge om jeg vil "Open with Mozilla" "Open with Netscape" osv. I utgangspunktet en fin funksjon, men den popper av og til opp når jeg minst ønsker det, og har fått meg til å koke av frustrasjon til tider. Spørsmålet er da - hva heter egentlig denne funksjonen, og hvordan konfigurerer jeg den? Jeg kan bare ikke finne innstillingene. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det er nok Klipper sine "actions" som er synderen - irriterte meg noe sinnsykt også. Det du gjør, er å trykke Alt + Ctrl +X for å deaktivere den (eller trykke på "notisblokken med k" ved klokken, og huke av "enable actions"). Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Endeligen noen andre som lurte på det der. Den saken der har irritert meg ganske godt til tider. Fint at du og lurte på det :smile: Da fikk vi lært noe i dag og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå