Solid Edge Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Hei Har nettopp kjøpt: Cell max Whey tech protein X-CE-ME Jeg er litt usikker på hvordan man egentlig skal bruke dette. til nå har jeg brukt det slik: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor TRENNINGSDAGER om morgen: - 4g X-CE-ME + Vann - 20g protein + melk + oboy Før trenning: - 4g X-CE-ME + Vann Under trenning: - 80g Cell max + Vann Etter trenning: - 45g Protein + Litago - 4g X-CE-ME + Vann Kveldstid: - 20g Protein + Melk + oboy FRIDAGER om morgen: - 4g X-CE-ME + Vann - 20g Protein + Melk + oboy Ettermiddag: - 4g X-CE-ME + Vann Kveldstid: - 20g Protein + Melk + oboy hva burde jeg forandre på? Endret 24. mars 2007 av Delta_progeny Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Du mangler langsomme karbohydratkilder et par timer før treningen og så mangler du hurtigabsorberende karbohydratkilder etter treningen. Du kan f.eks ta med et par bananer, evnt. kan du sluke i deg en sportsdrikk og så når du kommer hjem kan du fylle på med langsomme karbohydratkilder med havregryn f.eks. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Cell Max'en inneholder karbo: Cell Max er fullpakket med korte og langkjedede insulinfrigjørende karbohydrater, samt lettopptakelig protein og peptider for å gi en høy og stabil insulinutsondring. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Forsøk å få i deg ett måltid bestående av mat ca en time føre du skal trene, Cell max er vel en kreatin blanding som inneholder endel hurtig karb, denne kan du ta en dose av kvarter føre trening, jeg bruker ta sånt i garderoben, føre jeg skifter. Etter trening kan du få i deg hurtig karb, om du har råd kan du bruke cell max til dette også, hvis ikke kan du spise bananer, riskaker, rosiner, el en karb drikk. Når du har spist karb el samtidig så tar du også en shake med whey. Da har du fått i deg nok karb til å fylle opp glucogen lagrene som blir tømt pga trening, så går proteinene til å bygge opp muskulatur mvh Ksvens1 www.ksvensen.com Hei Har nettopp kjøpt: Cell max Whey tech protein X-CE-ME Jeg er litt usikker på hvordan man egentlig skal bruke dette. til nå har jeg brukt det slik: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor TRENNINGSDAGER om morgen: - 4g X-CE-ME + Vann - 20g protein + melk + oboy Før trenning: - 4g X-CE-ME + Vann Under trenning: - 80g Cell max + Vann Etter trenning: - 45g Protein + Litago - 4g X-CE-ME + Vann Kveldstid: - 20g Protein + Melk + oboy FRIDAGER om morgen: - 4g X-CE-ME + Vann - 20g Protein + Melk + oboy Ettermiddag: - 4g X-CE-ME + Vann Kveldstid: - 20g Protein + Melk + oboy hva burde jeg forandre på? 8219584[/snapback] Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Cell Max'en inneholder karbo:Cell Max er fullpakket med korte og langkjedede insulinfrigjørende karbohydrater, samt lettopptakelig protein og peptider for å gi en høy og stabil insulinutsondring. 8221672[/snapback] Ja så det nå. Mikset det med et annet PF produkt. Ellers, så ser kreatindoseringene rett ut (jeg bruker også x-ce-me), det eneste du kanskje burde vite er at proteinbehovet er størst etter ca 24 timer, så ikke bare fokuser på før, under og like etter trening når vi snakker proteinbehov. Ikke det at du har satt opp galt der, men bare sånn at du ikke undervurderer ettertreningstiden. Endret 23. mars 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå