Anonym2007 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Gratulerer ja. Har lest noen av innleggene dine. Bra arbeid (liker også historiene ) Synes du fortjener dette ja.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hail to the king, baby!. Gratulerer. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Grattis, vi har visst nesten likt nick. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) På tiden sier jeg! GRATULERER SÅ MYE! Du er en av de beste, du er medmenneskelig og klarer å lage kommunikasjon i to veier(mellom admin/mod og brukere) når det skjer noe. Har lyst å sende blomster til deg i virkelighet og gratulere men er dessverre blakk, men det er tanke som telles mest. Ikke sant? Endret 24. mars 2007 av Fox Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 På tiden sier jeg! GRATULERER SÅ MYE! Du er en av de beste, du er medmenneskelig og klarer å lage kommunikasjon i to veier(mellom admin/mod og brukere) når det skjer noe. Har lyst å sende blomster til deg i virkelighet og gratulere men er dessverre blakk, men det er tanke som telles mest. Ikke sant? 8229180[/snapback] Jeg sier vil alle spytter i en tier, så Fox kan sende noen blomster og et postkort med avataren hans på, til vår alles forfatter og eksemplariske administrator, Dotten. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Gratulerer så mye Dotten. La denne fyren/damen? vise deg veien; Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Vel fortjent! Meget mange bra poster fra Dotten! Gratulerer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ser at Dotten har brukt tiden som moderator godt. Mange snedige brukertitler som har dukket opp de siste dagene. Hirr. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ingen overraskelse at det hele endte i maktmisbruk og anarki. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Ingen overraskelse at det hele endte i maktmisbruk og anarki. 8296587[/snapback] Men likevel så vil han ikke gi meg status som "klinisk gal" ei heller har jeg fått "Attention Whore" som brukerstatus Endret 2. april 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Selvsagt får ingen det de vil ha, Dotten vil bare irritere så mange som mulig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Selvsagt får ingen det de vil ha, Dotten vil bare irritere så mange som mulig. 8296706[/snapback] Tror vi må ha en væpna revolusjon her jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvem skal lede den? Du og resten av de degenererte SO-folkene? Det blir litt som i de idrettsfilmene på 90-tallet hvor laget med rullestolnerdene slo muskelbuntene fra Estland i rugby. Newsflash, sånn fungerer hverken på nettet eller i virkeligheten. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vi er alle glad for at Dotten har tredd inn i våre rekker og jeg ønsker han lykke til og velkommen på vegne av oss alle, jeg er sikker på han vil gjøre fenomenal jobb. Og med dette lukker jeg tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg