Fredrik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Kappa er av brannfarlig polyester, og er uansett størstesønnen sin. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Yey, enda en Moderator. Gratulerer. Hvor mange er det nå egentlig? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Han var moderator fra før av. Nå har han blitt med i forumstyret og dermed fått status som administrator. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Trådtittel smaker av "Flygende hollender". Rest in pieces Dotten ... Dotten har "havnet" i forumstyret Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Får vel nesten gratulere da! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Jeg liker formuleringen på emnet her ganske godt. Det virker litt som om han plutselig bare satt der, snurrende i stolen til en stakkars administrator. 8221860[/snapback] Jeg tenkte det samme og nevnte det før Dotten for jeg faktisk leste det der, er litt skremmende. Er som om han gikk inn en dør og det satt forumstyret, Dotten står mildt forvirret og sier: "Hmm, er ikke dette dametoalettene?" Han ble ikke ansatt eller noe, han bare havnet der. Endret 23. mars 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 enda en flink administrator Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Norsk-ordboka hadde bare negative definisjoner av havne: II havne v1 (norr hafna 'føre i havn') komme (til, på), ende, lande han h-t som forretningsmann i Bergen / kjøre utfor veien og h- på sykehus / h- på hodet i grøfta / h- langt nede på resultatlista Lykke til Dotten. Flott at styret blir stort og øh... flott! men hvordan er det med andelen av kvinner i styret? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Du vet det er negativt når Bergen er nevnt i definisjonen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Du vet det er negativt når Bergen er nevnt i definisjonen. 8223143[/snapback] Hahahaha :!: Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg håper Dotten formulerer svarene på klagene som lange krimmer. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Norsk-ordboka hadde bare negative definisjoner av havne: II havne v1 (norr hafna 'føre i havn') komme (til, på), ende, lande han h-t som forretningsmann i Bergen / kjøre utfor veien og h- på sykehus / h- på hodet i grøfta / h- langt nede på resultatlista Lykke til Dotten. Flott at styret blir stort og øh... flott! men hvordan er det med andelen av kvinner i styret? 8223129[/snapback] Han er jo sånn dings i forsvaret eller noe på båtsiden, så det første der er rett. Definisjonen "ende" er og i samme bås, "forumet har kommet til en ende". "Forretningsmann"? Nei, vet du hva!?!! Han er i alle fall bergenser, det er jo noe. (men la gå, vi kan si at forretningsmann = forumstyret). Kjøre utfor veien? Nja, han kjører båt, så han kjører vel heller på skjær og slikt, vet ikke hvordan jeg skal tolke den der, vi fortsetter. Havne langt nede på resultatlisten... Hmm, ja, han er hvertfall langt nede på min liste over folk som burde havne i forumstyre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Emnefeltet er nå korrigert til noe litt bedre Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ueland da, emnetittelen sa jo bare sannheten for han en gang skyld, han bare havnet der, nok en gang skal forumstyret dekke over for sannheten Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Emnefeltet er nå korrigert til noe litt bedre 8223679[/snapback] Jeg synes du kan endre til "Dotten vandret stupfull inn på kontoret til HW og truet til seg adminstilling". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Emnefeltet er nå korrigert til noe litt bedre 8223679[/snapback] Jeg synes du kan endre til "Dotten vandret stupfull inn på kontoret til HW og truet til seg adminstilling". 8223704[/snapback] "Supermann greide å tvinge administratorene til å gi ham samme status" er en bedre tittel Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Da vil jeg på vegne av de andre i styret ønske, Dotten velkommen og jeg ser frem til å arbeide sammen med han fremover. Vi har lenge vært klar over at han skulle bli administrator og endelig har han fått tilgangen. Velkommen til "familien" skal du være Vi begynner med å laste alt arbeid over på Dotten og sette oss tilbake se på han jobbe Gratulerer så meget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg