Cuneax Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Dotten med RØDE bokstaver? Lover godt for politikken, i alle fall And by the way, gratz Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Huff og huff! dette kan ikke ende godt! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Får vel gratulere jeg da.. Grattis, ihvertfall! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Helt sikkert et godt valg, grattis Det er en ting jeg lurer litt på, hva gjør forumstyret som mods ikke gjør? altså det jeg mener er hva er Dottens nye oppgaver som han ikke hadde tidligere? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det en pleier å gjøre i et styre, antar jeg? De tar opp saker og ting og tar en avstemning om det. Vanlige moderatorer rydder vel bare opp all dritten vår, tenker jeg. UP THE DOTT! Goscinny Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det er en ting jeg lurer litt på, hva gjør forumstyret som mods ikke gjør? altså det jeg mener er hva er Dottens nye oppgaver som han ikke hadde tidligere? 8221201[/snapback] Styret består av en represenant for hver av sidene i hw-nettverket, i tillegg til to fra diskusjon.no (undertegnede og Simen1). I styret fattes det beslutninger om forslag som fremmes fra brukere og der blir også avgjørelser om forumet generelt sett tatt. Der blir også klager på modereringer og moderatorer behandlet. Når det kommer til meg så vil jeg ta meg av administrative gjøremål i første omgang og avlaste Ueland på den fronten, som da vil ha mer tid til den tekniske biten Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Grattis ja, måtte lese topic to ganger though, leste først "har havnet i fengsel".hm Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Flotters, nå går vertfall forumet til h.. Neida, gratulerer og lykke til videre Endret 23. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Grats;) jeg hadde ikke tenkt til å si mer en grats, men må dytte inn masse ord pga den antispam greia. Uff Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg liker formuleringen på emnet her ganske godt. Det virker litt som om han plutselig bare satt der, snurrende i stolen til en stakkars administrator. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg liker formuleringen på emnet her ganske godt. Det virker litt som om han plutselig bare satt der, snurrende i stolen til en stakkars administrator. 8221860[/snapback] Ja jeg aner ikke hvordan jeg havnet her Kunne nesten vært tittel på ny krim. "Hvordan havnet Dotten i forumstyret? En mildt sagt skremmende krim" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 "Dotten har forvillet seg inn i forumstyret" <3<3 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det skumleste her er vel ikke at du ikke kan gjøre rede for hvorfor du er der du er, men heller hvorfor du fikk lov til å bli. Ewewewewew! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 En lang natts ferd mot dag er kommet til en ende. Etter å ha forsert et ingenmannsland av forvirrende utsagn fra pencilcases, ufyselig små klatter med sæd etter Steffypants, og utallige slikk en viss plass fra noen som såklart ikke ønsker seg den jobben. Har endelig SuperDotten nådd Nirvana. Jeg bøyer mitt ulne hode til samme nivå som mine hybekaniner, og mjauer om lov til å få leve litt til ... Grattis Dotten. Intelligensen går sannsynligvis opp med flere hundre prosent i det styret, men at du som transvestitt kom deg inn uten kvotering er litt skuffende. Hva nå med Finnluggen som sitter å bælmer Koskenkorva borte i Innerste Sognefjorden, og slett ikke missunner deg dette? Kan man fovente seg noen lumske angrep fra den kanten? Jeg samler mine nøster rundt meg, og venter på neste episode i forumets Se&Hør ... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) gratulerer da! det måtte jo skje, eneste måte å matche kappa på. Endret 23. mars 2007 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg