Gå til innhold

Sorcerer - ny klasse?

Anbefalte innlegg

Hadde vært morro med en Monk klasse ja, unarmed fighter med interessante komboer som bygger seg opp steg for steg. Håper uansett på en ny klasse til neste expansion, WoW har egentlig veldig få klasser. Men siden alt skal balanseres til både PvP og PvE så tror jeg det er enormt med jobb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viss det skulle kommet en ny klasse måtte det blitt en melee av ett elleranna slag. alt for mange range klasser som det er.

8231358[/snapback]

Enig, man har jo bare to rene melee-klasser: Rogue og Warrior.

Og som Warrior blir du jo tank..

Mener hvertfall at det burde komme en ny dps-melee klasse

Lenke til kommentar

Synes Sorcerer var et greit forslag. Høres ikke ut som en class som vil ha alt i ett, spør du meg. Det var simpelt og greit en sorcerer. Kanskje litt kjipt med ENDA en cloth class dog? Kan bli litt for lik Mage og Warlock. Antar at geniene til Blizzard klarer å finne opp en utsøkt class. Forhåpentligvis en som ikke bruker verken mana, rage eller energy, men noe nytt. Skal classen benytte seg av pets? Kanskje, kanskje ikke.. Hva slags armor skal classen bruke? Det er til dags dato 3 cloth users, 2 leather, 2 mail, og 2 plate.. Hvilken rolle skal classen fylle? Alt er jo igrunn fyllt. Det jeg savner er igrunn en skikkelig debuffer. Warlock sine debuffs er ikke akkurat noe must have. Hvis mobs i tillegg fikk nye attributer som var verdige å debuffe, så kunne faktisk en ekte debuffer vært en slags fjerde rolle.

Lenke til kommentar

Onkelen til en venn av dama kjenner en som har jobbet i blizzard, han sier at det skal komme en ny klasse som er en blanding av rogue/hunter/warlock, litt sånn skikskytter aktig. Klassen begynner med cloth, og får leather på level 40, og er basert på sniking/debuffs. noen av skillsene er bla. et drittangrep med ranged som er på 42y range (kan oppgraderes til 48y med talents) som debuffer fienden med et serpent sting lignende angrep, men som "smitter" andre ikke tar deg ut av stealth, de skal også kunne ta noe magi, men den er jeg ikke særlig godt informert om.

Jadda, kjeder meg....

Lenke til kommentar
Hadde denne klassen blitt virkelighet hadde den gjort jobben til absolutt alle andre klasser like bra eller bedre enn de selv. (Villig til å vedde på at den som lagde denne ideen var druid. :thumbup: )

8221762[/snapback]

Hahah.. ble du ganka av en druid? Stakkars.

Lenke til kommentar
Onkelen til en venn av dama kjenner en som har jobbet i blizzard, han sier at det skal komme en ny klasse som er en blanding av rogue/hunter/warlock, litt sånn skikskytter aktig. Klassen begynner med cloth, og får leather på level 40, og er basert på sniking/debuffs. noen av skillsene er bla. et drittangrep med ranged som er på 42y range (kan oppgraderes til 48y med talents) som debuffer fienden med et serpent sting lignende angrep, men som "smitter" andre ikke tar deg ut av stealth, de skal også kunne ta noe magi, men den er jeg ikke særlig godt informert om. 

Jadda, kjeder meg....

8263690[/snapback]

ååååå! den klassen der høres kul ut! :p

Lenke til kommentar
Hadde denne klassen blitt virkelighet hadde den gjort jobben til absolutt alle andre klasser like bra eller bedre enn de selv. (Villig til å vedde på at den som lagde denne ideen var druid. :thumbup: )

8221762[/snapback]

Hahah.. ble du ganka av en druid? Stakkars.

8263723[/snapback]

"lol".

Spiller opp en druid nå, og det er en styggbra klasse. Spiller forøvrig på en PvE-server, så kan ikke bli ganket.

Sorry, men troll noen andre hvis du vil ha resultater. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...