Gå til innhold

Dagbladet: Derfor får PS3-salget en treg start

ohlala

Anbefalte innlegg

Tror motion sensing blir over tid mer gjort til Wii enn PS3, ettersom Sixaxis ikke blir noe annet enn en gimmick til PS3. Ikke at det gjør noe, hadde bare ønsket at Sony hadde holdt seg til bananen sin fremfor å gå tilbake i tid og heller forsøke noe som ser ut som å ramle i dassen.

8221362[/snapback]

:no:

I spill som Katamari kan det bli helt fantastisk skal jeg fortelle deg. Du burde vel spare deg for slike kommentarer synes jeg.

8221407[/snapback]

Det gjenstår å se, husk at du skrev: KAN DET BLI!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror motion sensing blir over tid mer gjort til Wii enn PS3, ettersom Sixaxis ikke blir noe annet enn en gimmick til PS3. Ikke at det gjør noe, hadde bare ønsket at Sony hadde holdt seg til bananen sin fremfor å gå tilbake i tid og heller forsøke noe som ser ut som å ramle i dassen.

8221362[/snapback]

:no:

I spill som Katamari kan det bli helt fantastisk skal jeg fortelle deg. Du burde vel spare deg for slike kommentarer synes jeg.

8221407[/snapback]

Det gjenstår å se, husk at du skrev: KAN DET BLI!

8221436[/snapback]

Han skriver jo at at det ikke blir noe annet enn en gimmick. Rimelig drøy pastand.

Lenke til kommentar
Huff gikk inn på QXL om måtte le  :!:

Av alle PS3 som var der var det 2 som hadde fått bud. Den ene på 4800 og den andre på 6000.

8221500[/snapback]

Det kan vi like.. Ikke fordi det betyr at PS3 selger dårlig, men fordi det betyr at folk som prøver å sko seg på andre får svi :D

Svartebørs suger

Lenke til kommentar
Det er prisen som i bunn og grunn er problemet ja. Manglende rumble og bakoverkompabilitet er egentlig rimelig uvesentlig i det store og hele, men føles mindre tilgivelig med tanke på prisen. Hadde PS3 kostet 3000 kr. tror jeg ikke Sony hadde i nærheten fått så mye kritikk som den får nå.

Hvis det viser seg at den ikke selger er de nødt å gjøre noe med prisen. Senest før det viktige høstsalget med GTA4 og Halo 3 som kan føre mange over til "the dark side". Den må ned mot 4000 kr.

8219760[/snapback]

Kommer GTA 4?

Er ikke GTA 4 vice city?

Mulig at jeg har missforstått her ja. :hmm:

Lenke til kommentar
Kommer GTA 4? 

Er ikke GTA 4 vice city?

Mulig at jeg har missforstått her ja.  :hmm:

GTA4 er GTA4, Vice City er Vice City ;)

8221657[/snapback]

Hehe =)

Men siden Vice City kom etter GTA 3 liksom?

Men ok, bare glad for at det kommer et nytt GTA-spill jeg :D

Lenke til kommentar

Det gikk jammen tregt med salget av PS3 på Lefdal i Trondheim (lade).

Jeg var innom (ikke for å kjøpe PS3), og så de hadde 10 stk stående ved siden av demokiosken. Spurte en som jobba der om hvordan salget gikk, og han svarte at det gikk ikke akkurat unna. Men det gjorde det ikke med X360 heller. Det de solgte mest av var PS2 spill

Lenke til kommentar
Huff gikk inn på QXL om måtte le  :!:

Av alle PS3 som var der var det 2 som hadde fått bud. Den ene på 4800 og den andre på 6000.

8221500[/snapback]

Det kan vi like.. Ikke fordi det betyr at PS3 selger dårlig, men fordi det betyr at folk som prøver å sko seg på andre får svi :D

Svartebørs suger

8221593[/snapback]

Var faktiskt det jeg lo av også. Alltid morsomt når folk prøver seg.

Men alt i alt Sony skal ha kudos for å levert mer enn nok konsoller da. :)

Lenke til kommentar
Kjenner sommerfuglene i magen jeg nå.  :ohmy:

Lenge til GTA 4 kommer da?

8221909[/snapback]

19.oktober på PS3 og Xbox 360. Første trailer på torsdag.

8233825[/snapback]

Første trailer nå på Torsdag ?

Pent

Hva slags trailer er det snakk om ?

Lenke til kommentar
Er faktisk imponert over at såpass mange kjøper PS3 når man kan få premium 360 med Gears of War, HD kabel og headset til 2990kr hos Elkjøp.

Eller core 360 for 2190 med Fifa for den saks skyld.

8219777[/snapback]

Xbox360 har ikke Playstation titler, der har du grunnen. Playstation har tidenes største spilltitler blant arsenalet sitt, det kommer Xbox360 aldri til å slå.

Brukte nesten 9000 på konsollen, absolutt verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...