jungl Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har lyst å lage en bildeblog, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken host jeg skal bruke. Siden jeg skal legge ut bilder bør det minst være 1gb med tilgjengelig plass. Har ikke så mye penger til rådighet så pris er viktig! Lenke til kommentar
christersam Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 hva har du råd til da? de fleste tilbyr en slik plass til rundt om mellom 10-20kr... Lenke til kommentar
jungl Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Nå har jeg registrert domene hos one.com Link til domene mitt i signaturen. Lenke til kommentar
christersam Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Nå har jeg registrert domene hos one.com Link til domene mitt i signaturen. 8247435[/snapback] får håpe du blir fornøyd der. vet dem har mange begrensninger, spesielt så kan du ikke legge ut diverse filer eller videoer. Lenke til kommentar
jungl Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 får håpe du blir fornøyd der. vet dem har mange begrensninger, spesielt så kan du ikke legge ut diverse filer eller videoer. 8248763[/snapback] Er ganske fornøyd så langt. At man ikke kan legge ut filer over 1mb er selvfølgelig et hinder, men den er ment for bilder så da er det ikke så nøye. Kan alltids forandre provider senere Lenke til kommentar
christersam Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 får håpe du blir fornøyd der. vet dem har mange begrensninger, spesielt så kan du ikke legge ut diverse filer eller videoer. 8248763[/snapback] Er ganske fornøyd så langt. At man ikke kan legge ut filer over 1mb er selvfølgelig et hinder, men den er ment for bilder så da er det ikke så nøye. Kan alltids forandre provider senere 8328944[/snapback] Ja, du kan jo det. Men 1mb er veldig lite da, di fleste bildene fra kamera idag er langt over 1mb i størrelse.. Lenke til kommentar
jungl Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Ja, du kan jo det.Men 1mb er veldig lite da, di fleste bildene fra kamera idag er langt over 1mb i størrelse.. 8333283[/snapback] Jau, men jeg legger aldri ut så store bilder på websider.. Lenke til kommentar
christersam Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ok:) men da skal det jo ikke være noe problem lykke til hvertfall! Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei. Flott du ble fornøyd. Siden du er ferdig med ditt quest regner jeg med at det går greit at jeg låner denne tråden? Jeg er i samme situasjon, men trenger gjerne noe som er gratis, skal kun brukes til bilder. Noen forslag? Lenke til kommentar
jungl Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Hei. Flott du ble fornøyd.Siden du er ferdig med ditt quest regner jeg med at det går greit at jeg låner denne tråden? Jeg er i samme situasjon, men trenger gjerne noe som er gratis, skal kun brukes til bilder. Noen forslag? 8398560[/snapback] Du kan jo starte en konto hos blogger.com eller wordpress.com og bruke flickr.com/ photobucket.com som host for bildene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå