Erixxn Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Har nettop funnet ut at jeg trenger ID for å komme inn på TG. Jeg var på posten idag for og skaffe meg bankort, men det tar to uker, så det rekker ikke fram før TG. Hva annet kan bli brukt som ID? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 har du noen form for skolebevis eller pass? du kan også bruke førerkort. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Bankkort Pass Førerkort (moped, bil) Skolebevis? Gammel er du? Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 14, så må ha med melding pluss en eller annen form for ID, førerkort blir nok ganske uaktuelt :!: Lenke til kommentar
redsword Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 da utelukker vi førerkort men skaff deg et pass hvis du ikke har eller så går du til politiet å får dem til å lage en form for ID til deg. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 TG godtar hovedsaklig følgende former for legitimasjon: * Bankkort med bilde * Pass * Sertifikat utstedt av veivesenet (herunder det NYE mopedførerbeviset) * Postens NYE ID-kort * Det nye "Kongeriket Norge-kortet" * Vernepliktsbok ---- Det som er mulighetene da er : * Pass * Postens NYE ID-kort * Det nye "Kongeriket Norge-kortet" * Vernepliktsbok Noen som aner hvor jeg får tak i dette? og eventuelt hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 studentkort? er ikke sikker men kan vær Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Er også sagt at fødselsbevis burde funke. Kan ikke gi no sitat på det menne.. Også anbefalt at om du ikke har ID, at du tar med alt du kan som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg tror nok du kan utelukke vernepliktsbok. Pass er nok den beste muligheten. Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 har du ikke ID så blir du stilt spørsmål, så er vel mulig uten Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Du kan vel ta en tur innom lensmannen/politistasjonen og få et sånt id-papir? Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Ungdomskolen gir ut gyldige legitimasjoner for en tier/tjuekroning eller noe sånt. Bare ta med deg et bilde Var vertfall slik når jeg gikk på ungdomskolen.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Fødselsattest eller pass er nok det letteste for deg tenker jeg. Lenke til kommentar
Yama Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 vet dette er sent. hvertfall for 07... men for de som skal neste år. går det ikke ann og ha med morra si eller faren sin også da? Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Joda, så kan han/hun sitte vedsiden av deg Blir jo slik da: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113138 Lenke til kommentar
Yama Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Joda, så kan han/hun sitte vedsiden av deg Blir jo slik da: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113138 8331210[/snapback] hehe. ja. eller det men tenkte hovedsakelig når du skal få bånd, altså levere billett for og komme inn... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 * Det nye "Kongeriket Norge-kortet" 8219218[/snapback] Litt dumt å vise til "Kongerike Norge kortet" ettersom dette frosvant i 2003, (Ble bare utstedt til fast ansatte i militæret, Kortet ble erstattet av "Forsvarsdepartementets Identitetskort (FD-ID)". Hverken "Kongerike Norge-kortet" eller den gamle vernepliktsboken oppfylte kravet til god legitimasjon (alt for lett å forfalske). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå