Gå til innhold

Iran har pågrepet britiske soldater

Anbefalte innlegg

"ABC News Exclusive: The Secret War Against Iran

A Pakistani tribal militant group responsible for a series of deadly guerrilla raids inside Iran has been secretly encouraged and advised by American officials since 2005, U.S. and Pakistani intelligence sources tell ABC News.

The group, called Jundullah, is made up of members of the Baluchi tribe and operates out of the Baluchistan province in Pakistan, just across the border from Iran.

It has taken responsibility for the deaths and kidnappings of more than a dozen Iranian soldiers and officials."

http://blogs.abcnews.com/theblotter/2007/0...ews_exclus.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror dette bare beviser at den amerikanske og engelske overmakten gang på gang gjør overtramp på rettigheter verden over. At Iranerne slipper dem fri er den største veldedighetsaksjonen siden Lienz-kossakenes hjelp av de allierte tyrannene!

8308427[/snapback]

Ja Ahmadinejad har fortjent Nobels fredspris minst, ikke sant? :yes:

BTW, er det deg Kristin Halvorsen? :p

Lenke til kommentar
Fordi det er et islamofascistisk diktatur som oppfører seg som drittsekker?

8290876[/snapback]

Dagens mest reflekterte innlegg.

8293636[/snapback]

skjønner ikke hvorfor derre kan vise så må hat og missnøye med iran? de gjør jo ingen ting jo.... mens land som israel bruker kjemiske våpen, bomber FN og har en statsminister som har voldtatt hele landet. er det ikke snar t på tide og vende agresjon mot de som fortjener det?

Lenke til kommentar

8290876[/snapback]

8293636[/snapback]

skjønner ikke hvorfor derre kan vise så må hat og missnøye med iran? de gjør jo ingen ting jo.... mens land som israel bruker kjemiske våpen, bomber FN og har en statsminister som har voldtatt hele landet. er det ikke snar t på tide og vende agresjon mot de som fortjener det?

8309818[/snapback]

De som fortjener det i dine øyne er ikke de som fortjener det i mine.

Lenke til kommentar

8309818[/snapback]

Dette er vel én grunn:

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article957094.ece

Her er også noen grunner:

http://www.menneskerettigheter.no/Land/Asia/Iran/index.html

Pluss at de styres av en gal psykopat, men det er jo ikke unikt for Iran.

Lenke til kommentar

8309818[/snapback]

Dette er vel én grunn:

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article957094.ece

Her er også noen grunner:

http://www.menneskerettigheter.no/Land/Asia/Iran/index.html

8309851[/snapback]

Gi oss i dag vår daglige angst

Utenom det vil jeg bare si at kommentarer som «gal psykopat» og «ikke ulikt for Iran» forteller mer om deg enn hva det gjør om Iran, så kanskje en ide å roe ned litt. ;)

Lenke til kommentar

8290876[/snapback]

8293636[/snapback]

8309818[/snapback]

Mitt innlegg var ironisk.

Lenke til kommentar
Jeg tror dette bare beviser at den amerikanske og engelske overmakten gang på gang gjør overtramp på rettigheter verden over. At Iranerne slipper dem fri er den største veldedighetsaksjonen siden Lienz-kossakenes hjelp av de allierte tyrannene!

8308427[/snapback]

Dette må jo være en spøk. Du mener altså at islamofascistiske diktaturer er heltene her?

skjønner ikke hvorfor derre kan vise så må hat og missnøye med iran?

Fordi det er et diktatur der f.eks. politiske motstandere blir fengslet eller henrettet?

Hvorfor denne iveren etter å forsvare diktatur og politiske henrettelser?

mens land som israel bruker kjemiske våpen, bomber FN og har en statsminister som har voldtatt hele landet.

Israel har ikke "bombet FN". Derimot har terrorister bevisst brukt FN-baser for å angripe Israel, og Israel har da besvart ilden for å forsvare seg mot terroristene. Terroristene bruker sine egne og FN-baser som skjold, og/eller for å trekke ild mot disse.

Når har Israel brukt kjemiske våpen?

Igjen, jeg skjønner ikke dette hatet mot et lite demokrati, og iveren etter å forsvare livsfarlige diktatorer og religiøse fundamentalister som lyster etter å drepe.

Lenke til kommentar

8309851[/snapback]

Gi oss i dag vår daglige angst

Utenom det vil jeg bare si at kommentarer som «gal psykopat» og «ikke ulikt for Iran» forteller mer om deg enn hva det gjør om Iran, så kanskje en ide å roe ned litt. ;)

8311684[/snapback]

Ehh, hvis du tar på deg lesebrillene vil du se at det står ikke UNIKT for Iran.

Smartass.

Hva angår "gal" så tror jeg ikke det er noen understatement.

Lenke til kommentar

8312854[/snapback]

Det hjelper deg lite, samme om det er ulikt eller unikt. Til og med de enkleste av oss må kunne se at «gal psykopat» blir for banalt til at det er mulig å føre en konstruktiv debatt.

Men for all del. :)

Lenke til kommentar

8312854[/snapback]

Det hjelper deg lite, samme om det er ulikt eller unikt. Til og med de enkleste av oss må kunne se at «gal psykopat» blir for banalt til at det er mulig å føre en konstruktiv debatt.

8317645[/snapback]

Whatever. Å snakke i politisk nøytrale ord og vendinger hele tiden for å ikke tråkke noen på tærne, er ikke min stil.

Lenke til kommentar
Men soldatene har kommet hjem nå.

Hurra, hurra!

Men hva var egentlig vitsen. De fikk jo alt i Iran og hadde det ikke så ille. De kunne like godt ha vært der i et hel år uten å få noen problemer.

8315463[/snapback]

I motsetning til USAs fanger :D

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...