neb Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Heisann. Har nylig kjøpt meg et Canon EOS 350 D. Herlig kamera forøvrig. Har testa programvaren som fulgte med kameraet, men liker det bare ikke. Lurer på om noen kan anbefale et godt programmer for å organisere fotoene mine. Ala iPhoto, men vil gjerne få opp litt mer info ang. instillinger bildet er tatt med (lukkertid, blender osv), og gjerne mulighet for å gjøre enkle ting, som å stille på fargebalansene se histogram osv. Men det jeg lurer aller mest på er om det er mulig å få til at kamerat kommer opp som en egen disk ved tilkobling til Macen. Nå må jeg bruke ImageCapture eller iPhoto, noe jeg ikke har så veldig lyst til. Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Sjekk ut Aperture, høres ut som om det er noe for deg. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Eller Adobe Lightroom, er hvis jeg husker riktig billigere enn Aperature, og krever ikke like mye av skjermkortet (som passer bra siden du har macbook). Det fungerer ypperlig med mitt EOS 400D, som er bortimot samme kameraet som du har. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 instillinger bildet er tatt med (lukkertid, blender osv), og gjerne mulighet for å gjøre enkle ting, som å stille på fargebalansene se histogram osv. Funker i iPhoto det! Men prøv Aperture eller Adobe Lightroom som nevnt over.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå