Gå til innhold

X-Com

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om dette spillet noen gang kommer til å dukke opp igjen ? Husker å ha lest noe, men ble vel avblåst, men var det noen som kjøpte rettighetene ikke sant ?

Syntes dette spillet var helt genialt, spilte masse terror from the deep ... Andre X-com fan her ? :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte ufo:enemy unknnown for none uker siden. Det er genialt. Har hørt ufo:aftermath skal ha en litt anderledes turnbase en forgjengerne har. Du kan her trykke på pause og forandre moves alternativt til å vente på fienden skal gjøre sitt trekk. Har stor tro på aftermath. På noen av bildene jeg har sett ligner det faktisk på ufo:enemy unknown, men kraftig forbedret selfølgelig :wink:. Helt ærlig tror jeg de som lager spillet vil gjøre en slags kopi fra 1'ern.

Foresten så ligner det ene bilde fra enemy unkown, ligger på gamespot, en krysning av frp leder Hagen og aliens fra serien Taken :smile:

Lenke til kommentar

Bedre spill enn X-Com skal man lete lenge etter. Hvis Aftermath blir 1'ern med bedre grafikk blir ihvertfall jeg fornøyd. Missionpack hvor man kan bytte side hadde blitt helt konge! 1'ern for win32 fulgte med PC-Gamer for en tid tilbake. Fungerer helt toppers under XP (sammen med "Turbo" for å bremse prosessoren).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-13 15:40, skrev Bach:

Bedre spill enn X-Com skal man lete lenge etter. Hvis Aftermath blir 1'ern med bedre grafikk blir ihvertfall jeg fornøyd. Missionpack hvor man kan bytte side hadde blitt helt konge! 1'ern for win32 fulgte med PC-Gamer for en tid tilbake. Fungerer helt toppers under XP (sammen med "Turbo" for å bremse prosessoren).

Er det mulig å laste ned dette et sted tro ? Har du noen link ? Eller kanskje du kan legge det ut en plass ? (Hvis det er freeware sådan)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...