shadowano Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 K-Lite codec pack fungerer 8221509[/snapback] Ja, den fungerer hvis man bruker medfølgende player, men får ikke til i WMP. Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har bare WMP11. Kan teste ffdshow tryouts etterpå. The codecs inneholder bare ffdshow filter: 28/08/2006, regner ikke med at det er det samme som ffdshow tryouts. 8221486[/snapback] Tryout er som sagt i navnet en prøveverson, The codecshar ffdshow embedded i programmet. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 K-Lite codec pack fungerer 8221509[/snapback] Ja, den fungerer hvis man bruker medfølgende player, men får ikke til i WMP. 8221587[/snapback] Hva er det du ikke får til å spille av med kombinasjonen k-lite og wmp? Jeg bruker det selv og har ikke opplevd problemer med noen filer. Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 K-Lite codec pack fungerer 8221509[/snapback] Ja, den fungerer hvis man bruker medfølgende player, men får ikke til i WMP. 8221587[/snapback] Hva er det du ikke får til å spille av med kombinasjonen k-lite og wmp? Jeg bruker det selv og har ikke opplevd problemer med noen filer. 8222678[/snapback] DivX og Xvid i WMP gir svart/hvitt bilde. Lyd ok. Bruker jeg medfølgende player til bundle-saken funker det helt fint. Bruker WMP 11. Lurer på om jeg formaterer hele pc'en. til og med MatLab spiller ikke av video plutselig. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) K-Lite codec pack fungerer 8221509[/snapback] Ja, den fungerer hvis man bruker medfølgende player, men får ikke til i WMP. 8221587[/snapback] Hva er det du ikke får til å spille av med kombinasjonen k-lite og wmp? Jeg bruker det selv og har ikke opplevd problemer med noen filer. 8222678[/snapback] DivX og Xvid i WMP gir svart/hvitt bilde. Lyd ok. Bruker jeg medfølgende player til bundle-saken funker det helt fint. Bruker WMP 11. Lurer på om jeg formaterer hele pc'en. til og med MatLab spiller ikke av video plutselig. 8223184[/snapback] Hey, er akkurat ferdig med å se siste episode av LOST her nå, en Xvid fil. Den brukte ffshow video decoder i wmp11. Lurer på om ikke den ligger i K-Lite-pakken, for det er det eneste jeg har innstallert. Innstallerte nylig k-lite codecs samt en oppdateringsfil etterpå. Dette skal fungere. Endret 23. mars 2007 av Kjellis Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Dette kan være til hjelp http://www.videohelp.com/tools?tool=Direct..._Filter_Manager (WMP bruker directshow) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå