heiki Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg kjører standar ftp server i redhat linux, men jeg skulle ha laget en mappe folk kan upploade til (anonymous brukere) jeg home mappa til anonymous brukere på riktig sted, men jeg skulle gjerne vite hva jeg gjør videre??? på forhånd takk! Lenke til kommentar
pine Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Og det skal sansynligvis bli undergangen til boksen din. Anonymous tilgang på wu-ftpd er en av de mer brukte måter å skaffe seg root på servere rundt omkring. Masse bugs der. Bruk proftpd eller noe annet. Desutten ingen gidder bruke en box som pub på en 128k upload oppkobling Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Det ER hull i sisste utgaven, men dei er ikke public :smile: samme med sendmail også den har remote hull men ikke public .. -- rasmus Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Det ER hull i sisste utgaven, men dei er ikke public :smile: samme med sendmail også den har remote hull men ikke public .. -- rasmus Neinei,slutt å lat som om du har peiling. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Anonyme tilgang er sin egen grav! Finn aldri på og lag ett slikt monster! Enhver n00b kan ødelegge for deg. Har forøvrig egen FTP-server på ftp://abrahamsen.no-ip.com . Ingen anonyme får tilgang her nei . Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hm, er dette noe du vet fra undergrunnsmiljøer, ellerer det hull som skal offentliggjøres på en koordinert måte? Så vidt jeg veit så kommer dem ikke public heller ... Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Det ER hull i sisste utgaven, men dei er ikke public :smile: samme med sendmail også den har remote hull men ikke public .. Neinei,slutt å lat som om du har peiling. hehe ... den som lever får se Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 hehe ... den som lever får se Vel,å slutte med sånne useriøse feilaktige postinger er kanskje bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå