bajazzo Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei Noen som vet hvor denne boka er å få kjøpt? Er utsolgt i alle nettbokhandler jeg har vært innom. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei Noen som vet hvor denne boka er å få kjøpt? Er utsolgt i alle nettbokhandler jeg har vært innom. 8218589[/snapback] Har du sjekket www.libris.no? Andreas Lenke til kommentar
eitp Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei Jeg har en del bøker (nye) liggende. Det er av førsteopplaget (med EN fugl på framsida). Knallbra bok - alltid like aktuell og nyttig. Send pm hvis du er interesert i denne. Tor Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Jeg mente jeg hadde sjekket der, men nå har de den jo tilgjengelig for bestilling. Det var imidlertid også tilfelle i en annen nettbutikk, men når jeg hadde gjennomført bestillingen fikk jeg en ordrebekreftelse hvor det fremgikk at forventet leveringstid var to uker. Har bestilt på Libris nå. Edit; i ordrebekreftelser derfra står det at bøkene sendes så snart vi har dem tilgjengelig på lager... Endret 23. mars 2007 av bajazzo Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Så vidt jeg vet, er 2. utgaven mer egnet til digitale kameraer? Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Du kan jo prøve å kontakte forlaget direkte abraforlag.no Lenke til kommentar
Morgan Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Mulig den er utsolgt fordi det kommer en ny utgave om ikke mange dagene. (3.utgave) Sjekk Fotovideo.no under fotolitteratur så kan du lese mere om boken. Endret 23. mars 2007 av Morgan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå