Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er på siste banen, tydeligvis...

Må jeg kjøpe en av de superdraktene for å overleve blowout?

Jeg kommer meg heller ikke ut av denne plassen, så viss jeg må kjøpe ny drakt må jeg nesten begynne på ny. :angry:

8646666[/snapback]

 

Er du der hvor du har sånn ca 5 minutt på å komme deg inn før blowout? der er jeg fortsatt... Kommer meg ikke inn i tide! Har nesten ikke våpen, og dersom jeg bare prøver å løpe inn, dør jeg...

 

Noen gode tips?

Lenke til kommentar

Drep sniperne ved begynnelsen, gå deretter igjennom gjerdet for å unngå militæret som stormer inn. Deretter burde du drepe det som er nødvendig for å komme deg inn til veggen av kraftverket. Du kan da bevege deg langs veggen og unngå mesteparten av fiendene. Det vil riktignok være noen monolith soldater der men de burde du klare.

Når du kommer nære døren kan du bare sprinte rett forbi.

 

EDIT: Beklager feil tråd ja .... :ph34r:

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar

Har nå spilt Stalker noe mer og fått frem flere slutter, også den beste....

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Må si at jeg syntes det var en utrolig utværing og pining å hoppe gjennom alle de blå portalene før man fikk oppleve den endelige slutten. Det ble bare en helt unødvendig skyteøvelse som ikke tilførte spillet noe bra mot slutten, men slutten var jo bra :)
Lenke til kommentar

Sitat frå første post:

I denne tråden har det vært endel snakk om in-game og off topic. all off topic om in-game vil enten bli slettet fra denne tråden eller flyttet til overnevnte tråd.

 

Bruk S.T.A.L.K.E.R - Hvor/Hvordan/Hva/Hvem spørsmål-tråden til den slags diskusjon. :)

 

Det er så mykje diskusjon at eg ikkje har tid til å flytte/slette alt, men oppfordrer alle til å rapportere off-topic i denne tråden. Advarsler kan og vil bli utdelt ved gjentatte brot på reglene i tråden.

Lenke til kommentar
Hva synes du om multiplayer i STALKER? Jeg testet det litt i går og syntes det var helt greit. Ikke noe spesielt bra, men heller ikke dårlig.

8720042[/snapback]

 

Jeg satt med det samme inntrykket. Har ikke forstått alt sammen ennå. Skal teste mer imorgen. Ble mye rot med kjøping av våpen og spawning. Veldig forvirrende, men slik er det gjerne når man prøver noe nytt. Ser ikke for meg at multiplayer delen kommer til å få meg avhengig, slik som mange andre spill har. De gangene jeg prøvde var det stort sett rett frem og drep, eller snike seg rundt og drepe. Team Deathmatch altså. Standard måte og løse ting på, ikke veldig spenstig.

Lenke til kommentar
Noen andre som merker at stalker er ustabilt med vista?

Kræsjer når jeg loader eller saver.

Synd, fordi jeg likte spillet ganske godt, får vel vente på ny patch

8722433[/snapback]

Har ikke prøvd spillet på Vista, men har hørt det skal virke gått.

8723077[/snapback]

Kan vel diskuteres.

Det er som regel stabilt, men er som han sier problemer med at det krasjer en gang iblandt når man saver eller loader.

Lenke til kommentar
Hva synes du om multiplayer i STALKER? Jeg testet det litt i går og syntes det var helt greit. Ikke noe spesielt bra, men heller ikke dårlig.

8720042[/snapback]

 

Jeg satt med det samme inntrykket. Har ikke forstått alt sammen ennå. Skal teste mer imorgen. Ble mye rot med kjøping av våpen og spawning. Veldig forvirrende, men slik er det gjerne når man prøver noe nytt. Ser ikke for meg at multiplayer delen kommer til å få meg avhengig, slik som mange andre spill har. De gangene jeg prøvde var det stort sett rett frem og drep, eller snike seg rundt og drepe. Team Deathmatch altså. Standard måte og løse ting på, ikke veldig spenstig.

8720115[/snapback]

 

 

Nei, her gjelder det nok å vente på multiplayer i GRAW 2 pc - helt konge i eneren.

Lenke til kommentar
Sjekk ut denne!  Utrolig....

 

http://www.behardware.com/articles/673-1/s...er-226bw-c.html

8741949[/snapback]

 

Må inrømme at samsung har mistet noen poeng hos meg. Hele c/a/s panel greia er jo helt latterlig, kunden betaler like mye og alle har krav på lik kvalitet. Heldigvis var jeg tidlig ute og fikk tak i S-panel, men det var kun flaks. hadde jeg kjøpt en skjerm idag ville jeg sannsynligvis ikke gått for samsung.

Endret av asad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...