Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

Jeg har et kjipt problem med dette spillet! Etter at jeg har spilt en stund, så dukker det plutselig opp masse røde striper på skjermen. Og disse er der fortsatt etter at jeg har gått ut av spillet, så jeg må alltid reboote.

 

Noen andre som har har hørt om dette? Kan det være spillet det er noe galt med, eller skjermkort/drivere? Har prøvd å oppdatere drivere til skjermkortet uten at det hjalp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får 20 FPS på laveste grafikk-innstillinger... Greit nok at jeg har et relativt dårlig GeForce 7600GT-kort, men en jeg kjenner med et 6600 får 50 FPS med samme innstillinger. Han har også en del mindre RAM og dårligere CPU (e6400 vs. P4 3.2ghz) enn meg...

Lenke til kommentar

Jeg kjører spillet med VISTA på maskinen og har spilt nå i ca litt over 3 timer. Spillet har ikke krasjet en eneste gang, maskinvare i sigen.

 

Det eneste jeg har å utsett på dette spillet er at enkelte våpen føles altfor stive. Deilig atmosfære og mye å utforske, synd utviklerne har tatt vekk muligheten å kjøre diverse kjøretøy. Hadde tatt seg ut å kunne ha gjort det. Slik blir det mye løping men med X knappen inne er spirinteeffekten veldig bra.

Lenke til kommentar
Jeg kjører spillet med VISTA på maskinen og har spilt nå i ca litt over 3 timer. Spillet har ikke krasjet en eneste gang, maskinvare i sigen.

 

Det eneste jeg har å utsett på dette spillet er at enkelte våpen føles altfor stive. Deilig atmosfære og mye å utforske, synd utviklerne har tatt vekk muligheten å kjøre diverse kjøretøy. Hadde tatt seg ut å kunne ha gjort det. Slik blir det mye løping men med X knappen inne er spirinteeffekten veldig bra.

8242598[/snapback]

 

 

Når/ hvis du har fått artifacts så kan du sprinte i det uendelige... nesten =)

Lenke til kommentar
Funker ikke stalker i Vista?

 

innstallerte det nettopp men når jeg starter spillet, etter menyen altså, etter introen og alt det der, så ser det ut som om jeg ser opp mot himmelen hele tiden!

 

Noen som vet om en patch?

8241689[/snapback]

 

Det høres ut som om du har aktivert HDR samtidig som du tvinger antialiasing i driverne. De kan ikke kombineres i STALKER. Hvis du vil ha AA må du slå av HDR ved å sette lyssettingen til statisk belysning, og hvis du vil ha HDR kan du ikke tvinge AA i driverne.

 

Har lagt merke til at STALKER krasjer ofte med HDR aktivert under Vista, mens det nesten aldri krasjer med HDR deaktivert. Det ser litt kjipere ut, men man slipper iallefall "quicksave crash" og lignende. Kjekt med AA også...

Lenke til kommentar

Oversatt frå russisk via freetranslation.com

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Updating corrects below-mentioned bugs:

1. Buttons remain "pressed", and value of parameter in Options of game varies in itself.

2. Players can kill друзеи? On a command a knife at parameter " Fire of the ally " equal 0.

3. Game takes off, when in Сетевои? To game the client types in консольнои? To a line a server command.

4. Game takes off, when the player joins to Сетевои? To game, been lost before in Одиночнои? To game.

5. The name of cards in Сетевои? To game appears in the form of identifiers at voting for change

Cards.

6. Game takes off at attempt to buy a subject after pressing button " Buy " for the menu of purchase

Some times.

7. Game takes off, when the player activates anomaly at established " Time of anomaly "

Equal 0.

8. The bought subjects do not appear in a backpack if cost of one of subjects exceeds

Quantity of money on the account of the player.

9. The player loses the weapon from a backpack then when the activated weapon in Сетевои drops out?

To game.

10. In Сетевои? The server can put game game on a pause.

11. Players can use names of other players through a command "name" in консольнои? To a line.

12. The player cannot look through a stage of flight of the chamber with the included handheld computer.

13. The player can accelerate time in mode Одиночнои? Games by means of the button "*".

14. Players can wound and kill друзеи? On a command, in spite of the fact that " Fire of allies "

It is exposed on 0.

15. Initial weather in game not always corresponds тои?, which is exposed in spirits? ках

Server in Сетевои? To game.

16. A corpse of the character of the player, которыи? Has replaced a command in a mode " the Command against a command " or

" Hunting behind an artefact ", remains in game.

17. Parameters " To show the weapon " and " Identification НПС " do not work.

18. Functions "Upwards" and "Downwards" are inverted by default.

19. The server takes off, when players vote for change of a card, but do not choose a card for change.

20. The character of the player is not damaged from falling?, if parameter " Fire of allies " in spirits? ках

Server it is equal 0.

21. The player perishes, when leaves the menu of a choice of a uniform back in game.

22. The death from anomaly is not set off as отрицательныи? фраг at game in a mode " the Command

Against a command ".

23. Game takes off at opening the menu of purchase, being in some points of base in a mode of game

" Hunting behind an artefact ".

24. In a mode of an observer in Сетевои? To game there is a message on the menu of purchase, in which

It is possible заи? ти, having pressed a blank.

25. Professor Kruglov cannot sometimes open a door мобильнои? научнои? Laboratories.

26. When the player costs close to a wall and выстреливает from подствольного a grenade cup discharge, a pomegranate

Departs for a level, not putting damage?.

27. It is possible to kill enemies through roofs and walls.

28. Having killed the Wolf before end of any minor the task?, given by it, the status of these the task? In

The handheld computer does not change on "Ruined".

29. The problem with the task " To kill the leader of a gang ", specifying on the character at a level Dark

Valley.

30. The detail скроллера in the main menu disappears at change of the sanction on 800х600.

31. Anomalies do not appear at activation соответствующеи? Options in the menu of creation of a server.

32. Game takes off at creation of a server for game " the Command against a command " at включеннои?

Options "Observer".

33. Problems with an artefact "Slug".

34. A problem with an opportunity to lift a subject through a wall.

35. A problem with money in Сетевои? To game.

36. A problem with ценои? The weapon in a backpack.

37. Game took off, when voting for removal of the player came to an end.

38. Game took off in rare cases at a choice the player of a command.

39. A problem with командои? " update rate ".

40. The tree in flanks flashes, though fire there is not present.

41. The player can jump in a place between 2-умя сталкерами and a table at a level a bar and there

To get stuck.

42. The false description two minor task? Сахарова.

43. After game in a network mode at Сидоровича instead of a name one of names of players is displayed

сетевои? Games.

44. Game took off, when the player battled to two pseudo-dogs at a level the Radar.

45. Game hanged at attempt twice to create a server сетевои? Games with an incorrect key.

46. On computers from OS Win 2000 at minimization of a window of game (Alt+Tab) the cursor of the mouse on the worker

Table does not function.

47. A problem with buttons in the menu of purchase Сетевои? Games.

48. Game takes off at rotation of cards in Сетевои? To game (cards АТП, the Left village and Thrown

Factory).

49. Players can lift the thrown pomegranates of enemies, and then anew them to use.

50. In Сетевои? To game the name of the player varies on cases? ное a name with "_1" in the end if it has not been entered

Name before connection to game.

51. Characters of players do not leave from game in mode Сетевои? Games if for removal was

It is voted unanimously.

52. The player cannot block other player in Сетевои? To game.

53. A problem with names of the kept games.

54. Game takes off, when the player dies of a radioactive irradiation in a underground of the Agricultural industry.

55. The artefact is not subject to laws of gravitation if it drop during сетевои? Games in a mode

" Hunting behind an artefact ".

56. Damages from explosions if on a server Fire is established are not put to characters of players

Allies равныи? 0.

57. Game takes off in some cases during подзагрузки a level the Sarcophagus.

58. At attempt of the player to recharge the weapon and at once to start to shoot, the weapon continues

To be recharged.

59. Game takes off, when the character of the player instantly kill after it was born.

60. The weapon is not switched by means of колесика mice in одиночнои? To game, if at the character

The player is not present a pomegranate.

61. Some text mistakes.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke skjønt alt med spillet enda..feks alle disse artifaktene.

 

MEN

 

Fy fillern for en stemning!! Produsenten har levert en haltende redusert versjon av ett spill som er dobbelt så rikt som andre fullverdige spill!! Selv i den stand det er nå så er det noe av det mest underholdende og engasjerende spill jeg noensinne har vært borti! Og så fri som verden er bygget opp kan man jo bare patche opp etterhvert og så gå tilbake og ta litt side storyes etterhvert.

 

Det blir spennende å se hva de får til nestegang med erfaringen de har her. Og de har hevet FPS sjangeren. Valve har virkelig fått seg noe å bryne på!! Tenk dere en så rik verden i Halflife 2!?!?!

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Sliter veldig med bugs på min maskin. Enkelte steder er knapt spillbare, og nå er jeg frustrert. Da spillet ble utsatt i 2004 hørte jeg det at det var pga at utviklerne trengte mere tid til finpussing, og for å helt forsikre seg om at spillet kunne leve opp til alles forventninger. Hvordan ville spillet sett ut den gang når folk har så mange vansker med det i dag?

Lenke til kommentar
Hvor krevende er S.T.A.L.K.E.R på low i forhold til Far Cry på High? (Full uten AA)

 

Suge PC :nei:

8245054[/snapback]

 

For å si det slik.. På min stasjonære PC kjører jeg Far Cry glatt som ingenting, mens Stalker knapt er spillbart. Lange loads og evig med lagg, spesielt rett etter et nytt område er loaded.

Lenke til kommentar
Hvor krevende er S.T.A.L.K.E.R på low i forhold til Far Cry på High? (Full uten AA)

 

Suge PC :nei:

8245054[/snapback]

 

For å si det slik.. På min stasjonære PC kjører jeg Far Cry glatt som ingenting, mens Stalker knapt er spillbart. Lange loads og evig med lagg, spesielt rett etter et nytt område er loaded.

8245545[/snapback]

 

ok :ermm:

 

Kommer det til å komme ut en demo av spillet?

Gidder ikke å kaste penger ut vinduet hvis jeg ikke vet om jeg kan spille det :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...