TheOats Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vist jeg kjøper G.r.a.w 2 og det ikke funker på min xbox 360, er det grunn nok til å sende den inn å få "gratis" reparasjon? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvorfor tror du at det ikke vil virke? Hvis det er tilfellet så er det helt klart at det er god nok grunn. Da er det en feil på maskinen og den må sendes på service. Selvfølgelig skal ikke det koste deg noe Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 hvorfor skulle det ikke fungere? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hvorfor tror du at det ikke vil virke? Hvis det er tilfellet så er det helt klart at det er god nok grunn. Da er det en feil på maskinen og den må sendes på service. Selvfølgelig skal ikke det koste deg noe 8218693[/snapback] Takker for svar hvorfor skulle det ikke fungere? 8218771[/snapback] Til begge: Det har ikke noe å si hvorfor det ikke skulle funke. Det som har noe å si er hva jeg kan gjøre vist det ikke funker. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tror ikke det er noe vits i å gruble over det, før det skjer. Selvsagt er det greit å vite, men sannsynligheten for at det skjer er vel egentlig ganske liten?... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 vel. du har garanti på 360'n og hvis den ikke virker sender du den inn. husk at det også kan være noe feil med spillet. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Jepp. Hvor lang er den garantien forresten, husker det ikke Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvis 360n plutselig blir ødelagt, uten at du har gjort noe spesielt FOR at det skal skje, så gjelder vel garantien fortsatt? Det er jo Microsoft sin feil at den stryker med, på en måte. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hvis 360n plutselig blir ødelagt, uten at du har gjort noe spesielt FOR at det skal skje, så gjelder vel garantien fortsatt? Det er jo Microsoft sin feil at den stryker med, på en måte. 8220361[/snapback] Det er vel innenfor en periode på 1 eller 2 år eller noe slik? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvis 360n plutselig blir ødelagt, uten at du har gjort noe spesielt FOR at det skal skje, så gjelder vel garantien fortsatt? Det er jo Microsoft sin feil at den stryker med, på en måte. 8220361[/snapback] Det er vel innenfor en periode på 1 eller 2 år eller noe slik? 8220385[/snapback] To år. Du har enda lengre reklamasjonsstid. fire eller fem. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hvis 360n plutselig blir ødelagt, uten at du har gjort noe spesielt FOR at det skal skje, så gjelder vel garantien fortsatt? Det er jo Microsoft sin feil at den stryker med, på en måte. 8220361[/snapback] Det er vel innenfor en periode på 1 eller 2 år eller noe slik? 8220385[/snapback] To år. Du har enda lengre reklamasjonsstid. fire eller fem. 8220497[/snapback] Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 I Norge har vi en veldig fin forbrukerkjøpslov som sier at du kan reklamere på et produkt senest 2 år etter at du har kjøpt produktet, men hvis produktet er forventet å ha en lengre levetid er fristen på 5 år. Det er altså 5 år reklamasjonsfrist på Xbox 360 Du kan lese mer om det her. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 I Norge har vi en veldig fin forbrukerkjøpslov som sier at du kan reklamere på et produkt senest 2 år etter at du har kjøpt produktet, men hvis produktet er forventet å ha en lengre levetid er fristen på 5 år. Det er altså 5 år reklamasjonsfrist på Xbox 360 Du kan lese mer om det her. 8222513[/snapback] Kult! Det betyr at vist jeg får "de røde lysene" så kan jeg bare sende den inn? Eller vist den slutter å virke selvfølgelig. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Garantien gjelder ikke hvis du har modifisert den. Noe sier meg at det er det du har gjort, men ikke skyt meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Garantien gjelder ikke hvis du har modifisert den. Noe sier meg at det er det du har gjort, men ikke skyt meg om jeg tar feil. 8224522[/snapback] Har ikke fikset på den nei, har faktisk aldri vurdert å gjøre det med noen av konsollene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå