Notatblokk Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Her er fra min tredje runde i studio. Det var to søstre som hadde hver sin hund fra samme kull, så det var altså masse søsken på besøk hos meg :!: Er bare ferdig med ett bilde, og her er det. Nå har jeg sett meg så blind på det at jeg aner ikke hva mer jeg skal gjøre.. Tips mottas med takk! Syns dette begynner å bli morsomt, merker at jeg har hatt fremgang siden første gangen Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Synes det var bra,jeg. Fin positur, jevnt fint lys. Hunden hadde et stolt, fint uttrykk. Tipper både hund og eier var fornøyd med resultatet Endret 23. mars 2007 av olar0701 Lenke til kommentar
simpson Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Veldig fint bilde. Jeg har minimalt med peiling på slike bilder, men jeg synes kanskje det kunne vært mere luft over hodet til eieren. Ellers ser det strålende ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Likte portrettet, men er enig med simpson. Kanskje like mye "luft" i øvre del som i nedre ...? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 ..ja, jeg la selvfølgelig merke til det da jeg hadde lagt det ut. Skal se på originalen om det er mulig å få hentet inn noe mer luft, ellers får jeg prøve å lage litt bakgrunn selv Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Meget pent bilde. Skarpt. Fin og jevn lyssetting. Fin bakgrunn som passer med hundens hudfarge og klærne til modellen. Flott komposisjon også, syns ikke det trenger å være mer luft over hodet på modellen, akkurat passe. Kul hund! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Flott bilde, in deed. Men ville også hatt litt mer luft over personen. Syntes og hun så litt mye redigert ut i ansiktet. Er mulig hun ikke er det , men fikk et slikt intrykk. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg er bare en amatør, men jeg kommenterer litt for det. Første jeg la merke til er den horisontale "streken" sånn omtrent 1/3 opp fra bunnen av bildet. Ser ut til å være en overgang fra gulv til vegg. Jeg synes det var litt forstyrrende. Bittelitte mer luft over hodet savnet jeg egentlig ikke, men jeg tror heller ikke det vil skade. Jeg følte heller at det ble bittelitt for mye luft til høyre for modellen. ville forskøvet modellen litt til høyre og fått mer luft på venstre side. Grunnen til dette er at jeg føler kroppen peker/er vendt mot venstre og det derfor vil være naturlig å ha luft på den siden. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Skulle vært midtstilt med tanke på høyde, men ellers et veldig bra bilde. Tydelig og klart, og fine farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå