Gå til innhold

Mote er no tull og tøys!


Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke helt å se hvor du skal med disse argumentene dine. Det er vel ikke slik at det er mote som er noe tull og tøys, men at folk som ikke tørr å gjøre noe annet enn å følge det slavisk er tull og tøys. At det du prøver å si er at folk bør gå med det DE syns er fint, og ikkegjøre som alle andre...

8313711[/snapback]

 

 

 

Ja, skjønner hva du mener :yes: Mote generelt beskriver jo hva som er "in og moderne" nå, derfor jeg brukte ordet "mote". Det er vel ikke noe direkte jeg er ute etter akkurat, men jeg skjønner bare ikke hva som er vitsen med å si slike ting som f.eks at "til høsten så er det pastell farger som er in" er jo ingen som følger dette? var vel bare ute etter noen argumenter imot dette, for å se om jeg kunne skjønne mer av det. Men gjør ikke det enda nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det som er mest irriterende, er at man ikke får kjøpt skikkelige bukser nå til dags...

de som selges sitter trangere enn tights, og man må stresse bare for å få fingen nedi lommene (som er 5cm dyp)

 

Jo tightere jo bedre, så lenge fasongen på bena tillater det. :thumbup:

Lenke til kommentar
det som er mest irriterende, er at man ikke får kjøpt skikkelige bukser nå til dags...

de som selges sitter trangere enn tights, og man må stresse bare for å få fingen nedi lommene (som er 5cm dyp)

 

Jo tightere jo bedre, så lenge fasongen på bena tillater det. :thumbup:

8316164[/snapback]

Sexeh..

 

post-92458-1175801326_thumb.jpg

 

Edit: Møkka-spoiler ^^.

Endret av LasH
Lenke til kommentar

Jeg tror nok de fleste her skjønner hva jeg mener, jeg har ikke sagt noe som helst om at man ikke kan følge trenden og gå med det som er på moten. Men det jeg ikke skjønner er : Hva er det som egentlig er på moten nå??? og hvilke farger er såkalt moderne farger nå??

Lenke til kommentar
Jeg tror nok de fleste her skjønner hva jeg mener, jeg har ikke sagt noe som helst om at man ikke kan følge trenden og gå med det som er på moten. Men det jeg ikke skjønner er : Hva er det som egentlig er på moten nå? og hvilke farger er såkalt moderne farger nå??

8316271[/snapback]

Så du har laget en tråd som heter "Mote er no tull og tøys!" for å finne ut hva som er på moten nå og hvilke farger som er moderne? :!:

Lenke til kommentar
Jeg tror nok de fleste her skjønner hva jeg mener, jeg har ikke sagt noe som helst om at man ikke kan følge trenden og gå med det som er på moten. Men det jeg ikke skjønner er : Hva er det som egentlig er på moten nå? og hvilke farger er såkalt moderne farger nå??

8316271[/snapback]

 

ro, ro, til fiskeskjær...

Lenke til kommentar
Jeg tror nok de fleste her skjønner hva jeg mener, jeg har ikke sagt noe som helst om at man ikke kan følge trenden og gå med det som er på moten. Men det jeg ikke skjønner er : Hva er det som egentlig er på moten nå? og hvilke farger er såkalt moderne farger nå??

8316271[/snapback]

 

ro, ro, til fiskeskjær...

8319295[/snapback]

 

 

Ja, hvis du tror at jeg ror meg unna så er det helt greit for meg :yes: men kan du svare meg på det spm da? nei, det tror jeg ikke, for det er det ingen av dere som kan,, og hvorfor? Jo, fordi det er det er jo bare rør alt sammen..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Dere gjør dere bare vanskelig nå tror jeg ja :yes: Men er morro for da får jeg se om det faktisk ER noe hold i det de sier om hva som er moderne nå, og om det er noen som følger dette.. men dere har ikke kommet med noe enda.,,, understreker bare mitt poeng enda mere... alt dere gjør er jo bare å gå til personlig angrep, og ikke holder dere til saken..

Lenke til kommentar
Ja, skjønner hva du mener  :yes: Mote generelt beskriver jo hva som er "in og moderne" nå, derfor jeg brukte ordet "mote". Det er vel ikke noe direkte jeg er ute etter akkurat, men jeg skjønner bare ikke hva som er vitsen med å si slike ting som f.eks at "til høsten så er det pastell farger som er in" er jo ingen som følger dette? var vel bare ute etter noen argumenter imot dette, for å se om jeg kunne skjønne mer av det. Men gjør ikke det enda nei.

8315157[/snapback]

 

"Mote" er litt som organisert religion, det er bare sauer i menigheten. :p

Lenke til kommentar
Ja, skjønner hva du mener  :yes: Mote generelt beskriver jo hva som er "in og moderne" nå, derfor jeg brukte ordet "mote". Det er vel ikke noe direkte jeg er ute etter akkurat, men jeg skjønner bare ikke hva som er vitsen med å si slike ting som f.eks at "til høsten så er det pastell farger som er in" er jo ingen som følger dette? var vel bare ute etter noen argumenter imot dette, for å se om jeg kunne skjønne mer av det. Men gjør ikke det enda nei.

8315157[/snapback]

 

"Mote" er litt som organisert religion, det er bare sauer i menigheten. :p

8322577[/snapback]

 

Begrunn takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...