Gå til innhold

Xbox 360 loves YOU


kewell79

Anbefalte innlegg

Minst 1 million er det.

8218758[/snapback]

 

Du ber lakus gi deg en kilde, men du klarer allikevel ikke å komme med en kilde på hvor i alle dager du har dette tallet fra? Noen som gidder, og bryr seg kan vel søke forumet her for kilden som påpekte at det er rundt 350 000 enheter til salgs på det europeiske markedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minst 1 million er det.

8218758[/snapback]

 

Du ber lakus gi deg en kilde, men du klarer allikevel ikke å komme med en kilde på hvor i alle dager du har dette tallet fra? Noen som gidder, og bryr seg kan vel søke forumet her for kilden som påpekte at det er rundt 350 000 enheter til salgs på det europeiske markedet.

8218847[/snapback]

Representant for Sony UK sa 220.000

http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=37425

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Hvis Sony selger sine 1 million maskiner her i innen et par uker så ligger de ikke særlig langt bak Wii i Europa akkurat.

8218777[/snapback]

 

Og det magiske ordet er "hvis" og med enheter i mer eller mindre alle butikker rundtomkring i landet. Om de så selger de 1 millioner med maskiner i løpet av noen uker, må fremdeles salget til Wii stagnere og stoppe opp før PS3 skal overhode ha sjangs til å ta den igjen.

 

Wii selger fremdeles godt i Europa, og verden forøvrig, så PS3 har mye å ta igjen. X360 begynner å flate litt ut men selger fremdeles masse enheter.

8218794[/snapback]

 

Poenget er at PS3 ikke nødvendigvis er en flopp som mange av dere insinuerer. Om den slår Wii er meg revnende likegyldig.

 

Vi er jo ikke halvveis på lanseringsdagen engang! Ikke alle som kanskje kan møte opp på en hverdag når butkkene åpner. Og ikke trenger de heller siden folk flest har forhåndsbestilt uansett.

Lenke til kommentar

Minst 1 million er det.

8218758[/snapback]

 

Du ber lakus gi deg en kilde, men du klarer allikevel ikke å komme med en kilde på hvor i alle dager du har dette tallet fra? Noen som gidder, og bryr seg kan vel søke forumet her for kilden som påpekte at det er rundt 350 000 enheter til salgs på det europeiske markedet.

8218847[/snapback]

 

Trodde alle visste det. Kan finne info om det overalt.

Lenke til kommentar
Vi er jo ikke halvveis på lanseringsdagen engang! Ikke alle som kanskje kan møte opp på en hverdag når butkkene åpner. Og ikke trenger de heller siden folk flest har forhåndsbestilt uansett.

8218862[/snapback]

 

Du har nok rett i det at det er mange som har forhåndsbestilt konsollen. Men det samme skjedde med Wii og Xbox 360, og det var ikke eneste konsoll etter noen timer på lanseringsdagen. Det stod folk i kø over alt og de som hadde bil kjørte land og strand for å finne en.

 

Når Paris selger 60 konsoller av de 1000 konsollene de hadde til nattåpnet må noe være riv ruskende galt

Lenke til kommentar
Ca. 1 million ja. Det kan jeg bekrefte. 220.000 i UK, 40-45.000 til Norden.

8218861[/snapback]

 

Bekreft det gjerne med en kilde.

 

 

Minst 1 million er det.

8218758[/snapback]

 

Du ber lakus gi deg en kilde, men du klarer allikevel ikke å komme med en kilde på hvor i alle dager du har dette tallet fra? Noen som gidder, og bryr seg kan vel søke forumet her for kilden som påpekte at det er rundt 350 000 enheter til salgs på det europeiske markedet.

8218847[/snapback]

 

Trodde alle visste det. Kan finne info om det overalt.

8218866[/snapback]

 

Merkelig, saken Marshall gav meg sier 220000 til Europa.

 

http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=37425

 

Begynner du kanskje å se hvor utrolig lite seriøst folk gidder å ta deg?

 

Edit: Nå blir jeg vel snart kalt fanboy.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Jeg for min del skulle ønske at folk kunne lære seg å ta det som står på diverse sider med en liten klype salt. Det er forferdelig mye synsing ute og går, og veldig lite konkret info, det går heller på "rapporter" og utsagn, tolkninger og personlig mening, alt pakket inn som rene fakta selvsagt.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Wii og Xbox360 var forhåndsbestilt hos alle butikkene som tillot det.

8218785[/snapback]

Det er ikke helt sant. Mange butikker som ikke tok i mot forhåndsbestillinger.

8218803[/snapback]

Det er faktisk nøyaktig det han sa også :)

8218822[/snapback]

Å... Beklager! Jeg leste feil... Min feil! :blush:

Lenke til kommentar

Hoho,

er du bror eller i familie med PS3'en?

 

Altså, jeg mener ikke å være frekk eller no, men når du blir så utrolig sint og irritert, og du attpåtil sier du kan bekrefte med kilder, og jeg, og TheScorp har spurt om det, men får ikke se noe?

 

Digg med masse komma :D

Lenke til kommentar

Litt mere lesestoff

 

Although official figures are unavailable, industry experts say they believe Microsoft shipped around 300,000 Xbox 360 units for launch day in Europe and Nintendo had around 325,000. Sony by comparison is expecting 220,000 for day one shipped to the U.K alone, with 1 million shipped to the whole of Europe.

 

"The indications from retail are very positive. The feedback suggests that the PS3 will be close to selling out," said Sony's Fargher. "One of the reasons we delayed the European launch was to make sure we had enough units in store for day one to meet consumer demand. The fact that stock is available on day one is a good thing," he said.

 

Kilde

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
Kjøpte PS3 på Free Record Shop i dag morges klokka 9. Var alene i butikken der jeg plukket med med Motorstorm og Resident Evil Apocalypse på BlueRay. Betalte og blei ristet i handa av han bak kassa og gratulert. Måtte le jeg.

 

Gikk forbi EB Games på vei til bilen ... ikke et menneske.

Gikk forbi Spaceworld på vei til bilen ... ingen.

Gikk forbi Spaiderman (Games) på vei til bilen ... ikke et menneske!

Kjørte forbi Elkjøp på vei hjem i bilen ... ikke et menneske.

 

Såååeeeh  :hmm:

Jeg stod nemlig i kø i 7 timer på lanseringa forann Elkjøp i laaang kø i Drammen for å få Wii og Zelda. Det samme med Xbox 360 ... og det samme med Playstaion 2.

 

Merkelige greier det her. For PS3 er en tøff maskin.

Bråker utrolig lite og har mange festlige gadgets.

Men ikke noe WOHÅÅI ... 360'n funker like bra.

Og Wii har enda sin sjarm og knalltiteler på vei.

 

En mulig flopp fra Sony det her. Burde iallefall senke prisen!

8218583[/snapback]

Noko flopp er det nok ikkje. Men, eg og synes det skurrar litt, når eg stod i kø i 8 timar for å få XBOX 360en. Og måtte i tillegg køyre 5 mil til neste elkjøp butikk, for å få tak i.

 

Det var som sagt ikkje akkurat noko stort oppmøte her på den lokale butikken heller:

post-84194-1174653556_thumb.jpg

Meg + ein veldig dedikert PS3 fan :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...