SkyMarshall Arts Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 FORDI DEN KOSTER ALTFOR JÆVELIG MYE OG IKKE ER SÅÅÅÅÅÅ RÅ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er det så rart den får skryt da ? Kanskje ikke så rart mange finner MotorStorm, Resistance, VF5 osv litt mer spennende enn Wario Ware og Wii Play. Hvis det er så åpenbart for deg osv, hvorforgikk launchen så elendig? Og jeg vil heller ha Wii PLay enn noe PS3 spill. Nettop fordi ingen spill til PS3 frister meg. Du legger opp til en hard konsollkrig, og vedder på at du gjør det med vilje. Lenke til kommentar
kagaku Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 PS3 har ihvertfall HD grafikk. Det har ikke 360 ifølge Dagsavisen. Men så vet alle at så og si alt som kan kalles avis ikke har peiling overhodet på elektronikk generellt helle da 8218608[/snapback] Det kan så være men de når jo rimelig mange fler potensielle kunder enn diverse spill forum f.eks. Så sikkert veldig mange som tror dette nå. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 X360 solgte godt ved release. 8218566[/snapback] Det gjorde den, ja På Elkjøp Hamar var det igjen 2 stk. Core, når dagen var omme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er du helt Wii fanboy ? Virker sånn. 8218585[/snapback] Vær forsiktig med anklagen der, du kan regne med å få den i retur. Forøvrig har bear et poeng, selv om jeg ikke er like Sony-hat som han. Sony har ikke akkurat imponert så stort med PS3, og dette sier jeg som en stolt eier av PS2. Jeg har til og med vurdert X360 foran PS3, og i mitt tilfelle så sier det litt, mange av spillseriene jeg liker er på playstation Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 X360 solgte godt ved release. Den lille Wii, som ble offer for spot og spe og mye latter fra en enkel leir, lider fremdeles av leverings problemer og blir revet vekk fra hyllene så snart et parti kommer inn (men nå begynner det å normalisere seg). T.o.m i lille Svolvær var der kø utenfor Elkjøp før Wii releasen. Og Wii selger godt den dag i dag, selv noen månder etter release. Og så kommer brebrystete PS3, som skulle danke ut alle konsoller så mye, og virkelig vise hva salg skulle være og bli så utsolgt at det var umulig å få tak i i månder etterpå, og ramler så på snørra at t.o.m Yettien i øverste Himalaya hører drønnet. Ikke meningen å være hovmodig her, men hvem er "den lille" nå? 8218566[/snapback] Er vel litt feil og konkludere dette basert på småobskur info som *muligens* er riktig fra en launch som er langt fra over ennå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det kan så være men de når jo rimelig mange fler potensielle kunder enn diverse spill forum f.eks. Så sikkert veldig mange som tror dette nå. ja, når man har såpass lettelurte og "dumme" kunder som deg så. Når X360 har vært ute i ett år og har alltid kunne skiltet med HD grafikk, da kan gjerne de få idiotene sløse bort 6000 på en konsoll som er "dene eneste med HD grafikk". Håper ikke du er seriøs i alt du skriver, for det eneste du gjøre er og virke "mindre opplyst" og provoserende. Lenke til kommentar
kagaku Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er det så rart den får skryt da ? Kanskje ikke så rart mange finner MotorStorm, Resistance, VF5 osv litt mer spennende enn Wario Ware og Wii Play. Hvis det er så åpenbart for deg osv, hvorforgikk launchen så elendig? Og jeg vil heller ha Wii PLay enn noe PS3 spill. Nettop fordi ingen spill til PS3 frister meg. Du legger opp til en hard konsollkrig, og vedder på at du gjør det med vilje. 8218625[/snapback] Sa jeg alle ? Mange vil jo foretrekke Motorstorm fremfor Wii play, da må jo de få lov til det. Launchen var ikke elendig. Det er over 1 miliion konsoller tilgjeneglig. Derfor virker det kanskje som den var skuffende fordi den ikke har solgt ut enda... Hadde da hatt 100/200K som de andre så hadde det sikkert sett bedre ut. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er det så rart den får skryt da ? Kanskje ikke så rart mange finner MotorStorm, Resistance, VF5 osv litt mer spennende enn Wario Ware og Wii Play. Hvis det er så åpenbart for deg osv, hvorforgikk launchen så elendig? Og jeg vil heller ha Wii PLay enn noe PS3 spill. Nettop fordi ingen spill til PS3 frister meg. Du legger opp til en hard konsollkrig, og vedder på at du gjør det med vilje. 8218625[/snapback] Sa jeg alle ? Mange vil jo foretrekke Motorstorm fremfor Wii play, da må jo de få lov til det. Launchen var ikke elendig. Det er over 1 miliion konsoller tilgjeneglig. Derfor virker det kanskje som den var skuffende fordi den ikke har solgt ut enda... Hadde da hatt 100/200K som de andre så hadde det sikkert sett bedre ut. 8218653[/snapback] Haha ... du ER Sony-boy iallefall. Er overbevist etter å ha lest 10 innlegg fra deg. Det er litt godt gjort da Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er ikke noe Sony hater, sitter og koser meg med PS2en min, en konsoll som har gitt meg mye morro i ventetiden frem til Wii kom. Og som fremdeles gir meg mye glede. Derav at jeg er konsoll fanboy. Vurderer selv og en PS3 i fremtiden ettersom det er titler som er ekslusive til maskinen som jeg ser frem til. Men nå diskuterer vi ikke fanboystatus heller, men hvordan PS3 gjorde det ved release. Og i den situasjonen er det verd å nevne at de 2 andre gjorde det bedre. Er vel litt feil og konkludere dette basert på småobskur info som *muligens* er riktig fra en launch som er langt fra over ennå. Norge, Frankrike, Australia og England. 4 lands, 4 plasser, og PS3 salget har ikke gått som forventet med labert oppmøte og få solgte enheter. Releasen er ikke over nei, men det er ved midnatt til release dagen man får se hvor bra det går, ved labert oppmøte sier det vel seg selv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Launchen var ikke elendig. Det er over 1 miliion konsoller tilgjeneglig. Derfor virker det kanskje som den var skuffende fordi den ikke har solgt ut enda...Hadde da hatt 100/200K som de andre så hadde det sikkert sett bedre ut. Det er likevel rart at X360 og Wii solgt ut de 100/200K de 2 første dagene ved launch og PS3 ikke solgte i nærheten av det. Lenke til kommentar
kagaku Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det kan så være men de når jo rimelig mange fler potensielle kunder enn diverse spill forum f.eks. Så sikkert veldig mange som tror dette nå. ja, når man har såpass lettelurte og "dumme" kunder som deg så. Når X360 har vært ute i ett år og har alltid kunne skiltet med HD grafikk, da kan gjerne de få idiotene sløse bort 6000 på en konsoll som er "dene eneste med HD grafikk". Håper ikke du er seriøs i alt du skriver, for det eneste du gjøre er og virke "mindre opplyst" og provoserende. 8218646[/snapback] Skjerp deg. Personagrep kaller jeg dette. Du kaller meg dum fordi DAGSAVISEN skriver dette ? Sa jeg at det er slik at 360 ikke har HD ? Lær deg å les eller hold kjeft. Lenke til kommentar
kagaku Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Launchen var ikke elendig. Det er over 1 miliion konsoller tilgjeneglig. Derfor virker det kanskje som den var skuffende fordi den ikke har solgt ut enda...Hadde da hatt 100/200K som de andre så hadde det sikkert sett bedre ut. Det er likevel rart at X360 og Wii solgt ut de 100/200K de 2 første dagene ved launch og PS3 ikke solgte i nærheten av det. 8218663[/snapback] Uh ? Har vi sett noen tall enda ? hvor er de ? Tipper de har solgt minst 500K etter denne helgen er over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Haha ... du ER Sony-boy iallefall. Er overbevist etter å ha lest 10 innlegg fra deg. Det er litt godt gjort da 8218659[/snapback] Playboy Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Sony: PS3 is "stepping over current next-gen"Sony UK boss Ray Maguire has told GamesIndustry.biz that the PlayStation 3 is stepping over the competition from rival Microsoft and Nintendo consoles. Kilde Endret 23. mars 2007 av ohlala Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Uh ? Har vi sett noen tall enda ? hvor er de ?Tipper de har solgt minst 500K etter denne helgen er over. Sier bare en ting.. Play Station Fanatikere orker jeg ikke sløse bort min energi på. Det gjelder Fanatikere til ale konsoller! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Haha ... du ER Sony-boy iallefall. Er overbevist etter å ha lest 10 innlegg fra deg. Det er litt godt gjort da 8218659[/snapback] Playboy 8218670[/snapback] haha ... ny mening til den ja! Lenke til kommentar
kagaku Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Uh ? Har vi sett noen tall enda ? hvor er de ?Tipper de har solgt minst 500K etter denne helgen er over. Sier bare en ting.. Play Station Fanatikere orker jeg ikke sløse bort min energi på. Det gjelder Fanatikere til ale konsoller! 8218686[/snapback] Du sier PS3 ikke har solgt det samme om 360/wii gjorde. Er det rart man gjerne vil ha litt begrunnelse for påstanden ? Fakta er at du har ikke peiling på det. Like lite som resten av oss har før Sony kommer med tall. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg baserer min fakta på det fraværende oppmøte i Drammen iallefall. Sammenlignet med STAPPFULLT kaos på launchen til Wii og 360. Føltes nesten litt bortkasta å betale de 6k til han i disken. Men gjort er gjort ... ikke like gøy som vanlig men. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Fakta er vel at du er såpass fanatisk at du ikke ser at PS3 sin Launch var dårlig/elendig og at Sony, arrogante som de er, sikkert ikek vil gi oss de aktuelle salgsttallene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg