Gå til innhold

Den Store ....tråden

DannyVice

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare skrive en liten tribute til vår norsk lærer. Har gått her 3 år nå, og vi har opplevd en del :dontgetit: Han har gjort ting med oss, som vi dessverre ikke kan gå ut med :dontgetit: Han har litt spesielle meninger, og har en EKSTREM innterese for å promotere russisk opera og Dostojevski. Dessuten er han "litt" nazistisk av seg, ikke noe vondt ment. Vi har opplevd utallig mye med denne "Myke" personen, noen dager er han glad og fornøyd, andre dager utrolig blærete og aggresiv.

Han er også kjent for å uthenge folk som ikke har lest lekser og lignende (Har vært gjenstand for slike sitatusjoner selv) Jeg viste ikke veien til Stavanger med toget, så det må bli slått kraftig ned på :ermm: .

Han er også stor fan av Russland, og er med på ALLE eksursjonene dit. Og som alle vet, What happens in Russia, stays in Russia.

Til slutt, så vil jeg si "All Hail Klaus". Kommer aldri å glemme denne bamsen, greit vi har hatt våre krangler. Men nå er jeg snart russ, og er på vei ut av skolen. Så det blir trist uten deg. Tror jeg snakker for alle på skolen når jeg sier, We will miss you!

:w00t:

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden kan oppfattes som krenkende for personen som har blitt "uthengt" med fullt navn og bilde. Tråd stenges derfor, med en muntlig advarsel til trådstarter om å unngå å lage slike tråder i fremtiden - uten godkjennelse fra personen som legges ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...