Gå til innhold

Geforce 6600GT: sliter med veldig lav fps

camxer

Anbefalte innlegg

Elo alle sammen :)

Sitter på et geforce 6600GT 128MB nå for tiden og sliter med lav fps. Ifølge reviews skal kortet mitt klare seg ganske greit i CS S (counter strike: source), så jeg finner det ganske rart.

Første gangen jeg startet opp CS S med dette kortet fikk jeg 800x600 med details på high og ingen AA og AF som recommended settings. Det føltes litt rart ut siden jeg husker at første gang jeg spillet CS S (radeon 9600XT, P4 2,4C@3,6GHz, 512MB RAM) hadde jeg like "recommended settings"

Nå sitter jeg på et A64 3000+ @ 2,7GHz og 1GB Corsair XMS 4400 pro @ 432MHz 2-2-2-5 1T og som jeg nevnte tidligere Geforce 6600GT 128MB @ 604/1230 MHz.

Instillingene mine er: res 1024x768, all details på high, reflect world på vann, ingen HDR eller bloom, 2xAA og 8AF.

Det står at jeg har 9.0+ software dxlevel og 9.0 hardware dxlevel, men etter at jeg joiner en server og ser på console står det masse rød skrift om at den klarte ikke å laste inn noen teksturer, at den måtte resize menybakgrunnen min(?) og at den startet en eller annen renderer

Fps`en min er veldig ustabil og ligger vanligvis på 60-80 i snitt, men går ganske ofte under 30 sad.gif

Har reinstallert windows, alle drivere og slettet config filen fra cstrike mappen...

Jeg har veldig lite lyst å reisntallere hele steam og source spillene

Savner min radeon x1900GT snufs

Edit: hjelper ikke mye hvis jeg skrur av AA og AF. Har samme symptomer uansett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...