galaxee Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 når eg søker på sol kjem det eg søker opp,så linker den til denne siden: http://www.xupiter.com/search2error2.html og da klikker hele internett,låser seg..treng noen tips der ja..takker for svar Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Funket fint linken der... Kom med litt mer info om hva du er på internett med; isdn,modem,adsl,lan ?? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 bruker adsl,men det eg mener er at vis eg søker på som eksempel qxl,hotmail...et eller annet så kjem det opp Lenke til kommentar
Goonah Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 12:08, skrev galaxee:(...) og da klikker hele internett,låser seg.. Å? Jeg merker ikke noe her jeg sitter, så du har tydeligvis ikke klart å ta ned *hele* internett :smile: Måtte bare... :smile: Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det er ikke internett som klikker, det er browseren (nettleseren) din eller operativsystemet ditt som lager problemer sansynligvis Du kan prøve å kjøre en virusscanning (oppdater antivirusprogrammet først) Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: det jeg visste, musikksmak og iq går hånd i hånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå