Lord-of-the-End-Times Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Hi! Får ikke connected til Pokerstars via proxyserveren på skolen. Hadde vært artig å spille i fritimer og slik. Er det noen som vet hvordan jeg får gjordt det? Har noe er som jeg legger inn i user-fila. Men den får jeg bare koblet opp med på trådløst og når det trådløse nettet her aldri virker så hjelper ikke det mye Noen som kan hjelpe meg? Endret 23. mars 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Godtar proxyserveren andre connections enn http? PokerStars kjøre vel via en "secure connection" som ikke proxy'en godtar. Edit: fant dette hos pokerstars; # How can I configure PokerStars to work with a proxy server? # To make this change, ask your system administrator for the appropriate address and port of your proxy server. You must then edit the PokerStars configuration file to make the appropriate change. If your proxy server requires passwords or authenticated proxy, our software does not support this at this time. Endret 23. mars 2007 av TrooperTom Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hei, takk for svar Jeg har adressa og porten og den er ikke passordbeskyttet så da burde det vel kanskje gå Men hvem som er konfigurasjonsfila vet jeg ikke Noen som vet, og hva jeg skal skrive? Adressa er 10.0.84.254 og port er 3128 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå