The Ghost Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Var ikke sikker på om jeg skulle poste det her eller under programmer. Lurer på om det er et program/ordbok som kan hjelpe meg med nynorsken når jeg skal skrive noe på nynorsk og oversette fra bokmål til nynorsk .... Nynorks er nemlgi det faget ejg sliter mest i (-3) så jeg håpet på å få inn litt kunskap å få til en 4 på vitnemålet som kommer til sommer'n Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 det finnes et program som heter Nyno som er perfekt for dette. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Studentversjon einbrukar: kr 400 + mva (kr 500 inkl. mva.) Vet du om noen gratis alternativer ? Endret 23. mars 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 ikke som jeg vet om på stående fot. Nyno brukes i alle departementene så jeg vet det er ganske bra. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kanskje ikke helt hva du ser etter: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html Lenke til kommentar
Namek Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hadde vært deilig med internett på nynorsk tentamen i morra.. Eneste ordboka vi får er fra nynorsk til bokmål, skulle hat det motsatt. Og worf hjelper ikke alltid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå