rockeroff Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vet noen hvordan jeg finner navnet på ukedagene i en batch-fil? Altså man, tir, ons... etc. (Lager et backup-script som skal kopiere forskjellige ting pr dag) Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Eneste jeg vet om som kan hjelpe deg er DATE og TIME... Lenke til kommentar
rockeroff Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Eneste jeg vet om som kan hjelpe deg er DATE og TIME... 8219771[/snapback] Ja, jeg har sett en del på date, men får den ikke til å skrive ukedagen..? Iflg diverse engelske/amerikanske sider skal det komme opp som de tre første tegnene, men jeg får bare opp datoen i tall, f.eks. "23.03.2007".. Edit: i W2k blir dagen skrevet ut, ikke i 2003 eller XP (som dette selvfølgelig skal kjøre på.. ) Endret 23. mars 2007 av rockechris Lenke til kommentar
rockeroff Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Tok ca 10 sekunder å gidde og lage dette i C#.. Dayofweek.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå