RBW Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 For fjerde år på rad inviterer Expert til elektromessen Elektrofil i Oslo Spektrum. Hva kan du vente deg? Les mer Lenke til kommentar
Oslo_erik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har vært på en av disse "messene" tidligere. Dessverre skuffende saker. Kan heller ikke skjønne hvorfor man skal betale for å komme inn i en butikk...ok, litt ekstra utstilling er det jo, men når alt kommer til alt, så er det en stor butikk..og flate TVer har vi sett før, har vi ikke? En småsleip/lur (velg selv) måte å finansiere litt opplæring av egne ansatte på spør du meg...hmm..grumpy humør på meg idag visst..hehe..jaja..snart er det helg..PARTY:) Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har vært på de to siste årenes messe, og begge gangene var jeg skuffet. Er ingen nyheter der! Nyhetene blir presentert på de internasjonale messene. Og som Oslo_erik sier, hvorfor skal jeg betale for å gå i en stor Expert "butikk"? Men, men, vil du se store TV'er er det sikkert greit med en tur til Spektrum... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg fatter heller ikke konseptet med å måtte betale for å gå inn i en stor butikk... Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Noen som vet hva det koster å komme inn? Eller om det er mulig å få tak i fribilletter noe sted? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Kva er prisen for å kome inn? Lenke til kommentar
oya Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 50 kroner... Ikke så ille dersom man skal kjøpe noe der. Noen tilbud er helt syke. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvilke syke tilbud snakker du om? når jeg har vært der har det ikke vært "syke`" tilbud Lenke til kommentar
RBW Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hvilke syke tilbud snakker du om? når jeg har vært der har det ikke vært "syke`" tilbud 8218073[/snapback] Vaffeljern til 9 spenn? Moccamaster til 499? Ligger på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvilke syke tilbud snakker du om? når jeg har vært der har det ikke vært "syke`" tilbud 8218073[/snapback] Vaffeljern til 9 spenn? Moccamaster til 499? Ligger på hjemmesiden deres. 8218210[/snapback] Hvor da? Finner ingenting på Expert.no eller best-buy.com jeg.. Mulig jeg er blind men Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 ohhh, syyykt.. nei det er ikke det.. de har sikkert bare et få tall av de vaffel jerna+dårlig kvalitet tenker jeg.. Har mange ganger sett moccamaster til 499. Er greit nok og dra på messa for og teste ps3 og kjøpe litt ting og tang uansett Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Jeg fatter heller ikke konseptet med å måtte betale for å gå inn i en stor butikk... Forstår ikke helt at folk faktisk betaler for å gå inn i en butikk heller. Stappet til randen av reklame of div selgere som prakker ting på deg. Ikke det at jeg ikke synes slike ting er kult(bortsett fra masete selgere), men latterlig at man må betale for å komme inn. edit Men de aller fleste får nokk gratis pass som de bare kan printe ut osv, så det er sikkert et triks for å få folk til å føle at de får et vip pass etc Endret 23. mars 2007 av simalarion Lenke til kommentar
anddalen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg fatter heller ikke konseptet med å måtte betale for å gå inn i en stor butikk... Forstår ikke helt at folk faktisk betaler for å gå inn i en butikk heller. Stappet til randen av reklame of div selgere som prakker ting på deg. Ikke det at jeg ikke synes slike ting er kult(bortsett fra masete selgere), men latterlig at man må betale for å komme inn. edit Men de aller fleste får nokk gratis pass som de bare kan printe ut osv, så det er sikkert et triks for å få folk til å føle at de får et vip pass etc 8218313[/snapback] var på noe lignende i lillestrøm på eliaden, det er vannvittigt morsomt og mye gratis ting osv. verdt pengene Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg er helt enig. Man bør ikke betale for å komme inn i en butikk. Men de fleste messer må man betale for å besøke. Men uansett.. forrige gang jeg var der kjøpte jeg en støvsuger til halv pris. Trekker man fra denne 50 lappen så sparte jeg 950 kr på kjøpet. Og det er jo ikke så galt. Her er hjemmesida: http://www.elektrofil.com Lenke til kommentar
Oslo_erik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg fatter heller ikke konseptet med å måtte betale for å gå inn i en stor butikk... 8218313[/snapback] var på noe lignende i lillestrøm på eliaden, det er vannvittigt morsomt og mye gratis ting osv. verdt pengene 8218455[/snapback] Eliaden = Stor Elkjøpbutikk Elektrofil = Stor Expertbutikk Lenke til kommentar
mushkin Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Nå skal man ikke undervurdere effekten av å kreve moderate inngangspenger på ting heller - da slipper man alle de som har valget mellom å gå dit eller noe annet som er gratis. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 men er det ikke gratisbilletter i år? Var jo som tidligere nevnt, bare å printe ut et bilde fra siden til elektrofil i fjor... hvis noen vet hvordan man kan skaffe gratisbillett er det bare å si ifra...har ikke veldig lyst til betale 50,- Lenke til kommentar
mrblc Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg fatter heller ikke konseptet med å måtte betale for å gå inn i en stor butikk... 8218313[/snapback] var på noe lignende i lillestrøm på eliaden, det er vannvittigt morsomt og mye gratis ting osv. verdt pengene 8218455[/snapback] Eliaden = Stor Elkjøpbutikk Elektrofil = Stor Expertbutikk 8218779[/snapback] WTF!! Eliaden har da absolutt INGENTING med elkjøp å gjøre... Eliaden er en messe for elektrobransjen... du kommer ikke inn der uten spesiell invitasjon... Get your facts straight.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg skal dit i morgen. Jeg regner med å bli å finne mye i Gaming Lounge og Nintendo-standen hvor jeg kjenner en del folk. Blir vel å teste noen PS3-spill jeg ikke har prøvd enda også. Se etter en fyr med Zelda t-shirt, haha. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har vært på en messe i Oslo en gang, kanskje det var denne? Jeg var for liten til å forstå mye, men vi kjøpte programvare som dekket kart i Norge, en sag som kunne klippes i to og jeg så noen sko som ble dyppet i vann kontinuerlig. Kan det ha vært Elektrofil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå