RRSfiv Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei går det ann å kippe el en 118 med 143 hester til 170 hester som er i 120 i?Begger er jo 2 litere. Fr en som ikke kan k\noen ting om emne. Lenke til kommentar
RRSfiv Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Ja, det er mulig 8217604[/snapback] Hvordan og hva koster dette? Blir det avgifter på bilen og hva med en evt garanti? Lenke til kommentar
Freespeed Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvordan og hva koster dette?Blir det avgifter på bilen og hva med en evt garanti? 8217687[/snapback] Pris kan jeg ikke si noe om her på åpent forum, PM meg om du ønsker det -- Det er vanligst på biler idag å flashe ny software over diagnoseporten i bilen,problemet med din bil er at det er ingen som har dette klart - heller ikke vi. Vi har dog software klart, og vi vil være klar med diagnose flash iløpet av meget kort tid. Diagnose port er enklest og "renest" da vi ikke vil gjøre noen fysiske inngrep i bilen din -- men som sagt denne løsningen må du vente litt med. Vil du gjøre det nå, må en tuner bruke det vi kaller BDM tool, dvs. man må åpne hjernen for å få tilgang til prosessoren direkte. Garanti - vel, noen forhandlere er tøffe her andre er litt mer omgjengelige -kommer veldig an på ditt forhold til forhanlder. Vi har flere forhandlere verden rundt som godtar våre flash, og mange andre som ikke vil godta dette -- med godta mener jeg at du skal kunne beholde garantien på bilen. Avgifter ---- et evig tema i Norge..... Ja du vil måtte betale hk avgift om du velger å si ifra til myndighetene - tror det vil være omtrent 500-700kr pr. hk!! - avhengig av bil og alder (jeg vet ikke prisen pr.hk sikkert...). MEN det er jo veldig få som sier ifra og som betaler denne avgiften i Norge slik jeg ser markedet der. Jeg har ikke hørt om noen som har gjort det...... Lenke til kommentar
trra Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei går det ann å kippe el en 118 med 143 hester til 170 hester som er i 120 i?Begger er jo 2 litere. Fr en som ikke kan k\noen ting om emne. 8217367[/snapback] 120 har vel 6syl, mens 118 har 4syl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå