Jarle Fagerheim Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Betaler man NRK-lisens for et TV-kort? Jarle Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Man skal det, ja. MLW Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 tv lisensen var jo først og fremst tillatelse til å bruke en tv, men har jo idag blitt til nrk -> betalings tv (i teorien). Ifølge loven må du betale hvis du skal bruke en tv til å motta tv signaler, men den loven BURDE endres. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Endres? Fjernes sier nah jeg! Lisensen er noe dritt, Nrk har så mye reklame nå uansett at de like godt kan gå over til å bli helt reklamebasert, Så slipper jeg å betale lisens fordi det er radio på forsterkeren min. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Quote: Så slipper jeg å betale lisens fordi det er radio på forsterkeren min. Det er mange år siden du slapp å betale lisens for å ha radio... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå