Kriss89 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Hei, har tenkt og kjøpe Playstation 3 Snarest mulig. Men lurer på en ting er Internett et must for og kunne spille ps3? (vis ja) Følger det med alt sammen som trengs for dette? Beklager dårlig staving Har ikke langt meg enda Takk Hilsen Kriss =) Endret 23. mars 2007 av Nordoelum Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Velkommen til forumet Kris =) Tråden din er feilpostet, så jeg flytter den til riktig plass. Men anbefaler deg også å lese Retningslinjene og Nettiketten. Da du har en emnetittel som bryter på akkurat det. Håper du kan ordne dette.. Lenke til kommentar
Kriss89 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Velkommen til forumet Kris =) Tråden din er feilpostet, så jeg flytter den til riktig plass. Men anbefaler deg også å lese Retningslinjene og Nettiketten. Da du har en emnetittel som bryter på akkurat det. Håper du kan ordne dette.. 8217237[/snapback] Oi sorry Viste ikke:(( Wont happend agian Kriss Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Heihei, nei er absolutt ikke noe must, men oppdateringer og lignende tar litt lenger tid siden du da er nødt til å få en cd eller lignende til det. Men PS3 er fullt spillbar uten internett Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) (vis ja) Følger det med alt sammen som trengs for dette? 8217225[/snapback] Tenkte jeg skulle informere at det er innebygd WiFi og at du ikke trenger å betale (som bl.a. X360) for å spille over internett. Plug and play. Edit: Velkommen til forumet Endret 23. mars 2007 av heanwi Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Litt OT slettet. Tråden er flyttet, og emnet er endret litt.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Nei, du trenger ikke internett for å spille på PS3, du kan fint spille offline. Noen titler er multiplayer only dog, som Warhawk, men det blir helt sikkert merket på boksen. Du trenger heller ikke stresse med å oppgradere din PS3 via posten fra Sony heller, dersom spillene trenger nyere firmware til din PS3 enn den som er installert når du kjøper den, så følger dem med på samme platen som spillene. Lenke til kommentar
Kriss89 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Takk for raske svar Hjalp meg ganske mye dette tusen takk:D Kriss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå