Jaromar Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Heisan Jeg sliter litt med Mazdaen min (for å si det mildt). Enkelte ganger (etter å ha vridd om tenningsnøkkelen) virker ikke varmeapparatet, vindusviskere og frontlys, disse er tydeligvis på samme krets. Jeg stopper motoren, vrir om på nytt, og denne gangen virker alt som det skal. Har sjekket sikringene, de virker å være ok, er trykket godt på plass i soklene. Kan det være et rele som er defekt? Fukt? Fint om noen som har erfaring med dette kunne bistå litt. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jaromar Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Tenningslåsen? 8217254[/snapback] Tja? Ikke vet jeg. Har ikke peiling på hva det kan være. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ville tippa tenningslås jeg og. Eller bakstykket da. der hvor alle ledningene er kobla Lenke til kommentar
Jaromar Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Hei Takk for gode svar! Det ER faktisk tenningslåsen. Oppdaget at når jeg rikker på nøkkelen går vifta / vindusviskere / frontlys av og på. Her må det repareres! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
otis Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det jeg gjorde med min defekt tenningslås på min Mazda, var bare å kjøpe en brukt tenningslås i fra en hugger. Bytte bakplata, hvor ledningene sitter fast. Og da var alt i orden. Kostet vel 300,- i fra en hugger inkl. frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå